مدیرعامل پتروشیمی غدیر: قادر به تولید PVC بیش از ظرفیت اسمی هستیم

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: پنجشنبه ۹۸/۱۲/۱ نشست تجلیل از مشتریان پتروشیمی غدیر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی غدیر؛ این نشست به منظور تجلیل از مشتریان و گفت و گو درباره ی مشکلات حوزه ی پتروشیمی و محصولات آن با حضور تعدادی از مشتریان محصولات پتروشیمی غدیر از نقاط مختلف کشور، مدیرعامل و مدیران این شرکت در سالن اجتماعات برگزار گردید.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر در این دیدار ضمن خوشآمدگویی به مهمانان و معرفی پتروشیمی غدیر، اظهار کرد: از دیدار شما که قهرمانان عرصه ی تولید ملی در حوزه ی PVC هستید خوشحالیم و باعث افتخار ماست که میزبان شما عزیزان هستیم.

وحید نام نیک افزود: امیدوارم با برگزاری این نشست‌های مشترک، بیش از گذشته به یک تعامل خوب با صنایع پایین دست در حوزه PVC برسیم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر، اذعان نمود: با توجه به تحریم ها و عدم حضور لایسنسور برای راه اندازی، با همت متخصصان جوان پتروشیمی غدیر کل سیستم را راه اندازی کردیم. در حال حاضر نیز با ظرفیت بیشتر از ظرفیت طراحی و اسمی در واحد pvc در سرویس هستیم و اگر مشکلاتی مثل مشکلات خوراک و مباحثی از این دست نباشد، می‌توانیم بیشتر از ظرفیت اسمی، تولید نماییم.

در جلسه ای نیز که اخیرا فعالان حوزه پتروشیمی با رئیس جمهوری داشتند ایشان از مدیران و متخصصان صنعت پتروشیمی به عنوان سربازان جنگ اقتصادی نام برده و اذعان نمود پتروشیمی ها با تمام تحریم هایی که داشتند به خوبی عمل کردند.

نام نیک خطاب به میهمانان حاضر در این نشست، گفت: شما هم به عنوان صنایع پایین دستی، دست به کار بزرگی زده اید، زیرا هم در بخش تولید و هم صادرات محصولات، بخوبی عمل کرده اید.

در ادامه ی این نشست، مشتریان غدیر، نقطه نظرات خود را در خصوص مباحث مرتبط با تولید و فروش مطرح نمودند.

در پایان نیز مهمانان به همراه مدیران  از بخش های مختلف شرکت بازدید کردند.

مطالب پیشنهادی