سفر رایگان اهواز برنده شوید

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: چمدون یک استارتاپ هوشمند در حوزه گردشگری است. که برای اولین بار در ایران با استفاده از هوش مصنوعی توانسته سیستم پیش بینی قیمت بلیط هواپیما را توسعه دهد. به طور مثال شما می توانید برای خرید بلیط هواپیمای تهران اهواز در سایت چمدون جستجو کنید. چمدون علاوه بر نمایش نتایج پروازها و لیست بلیط های موجود به شما خواهد گفت که زمان مناسب برای خرید بلیط هواپیما رسیده است یا برای خرید بلیط ارزان تر باید صبر کرد. مثل تصویر زیر:


همچنین با کمک سیستم پیگیری قیمت چمدون شما از تغییرات قیمت بلیط هواپیما آگاه می شوید. فرض کنید شما میخواهید برای ۲۰ روز دیگر بلیط هواپیما اهواز تهران رزرو کنید. سیستم پیش بینی قیمت چمدون پیش بینی می کند قیمت بلیط کاهش پیدا خواهد کرد، کافیست شما قیمت مورد نظر خود را به سیستم پیگیری قیمت چمدون اعلام کنید تا هرگاه قیمت به عدد مورد نظر شما رسید پیامک و ایمیل دریافت کنید. بدین ترتیب می توانید ارزانترین بلیط هواپیما اهواز تهران را بخرید.

بلیط رایگان اهواز:
چمدون در هفته ی جاری دو قرعه کشی بلیط هواپیمای اهواز در نظر گرفته است.
قرعه کشی اول:
تا روز جمعه ۲ اسفند هر کس از سایت چمدون بلیط هواپیما به مقصد اهواز یا از اهواز خریداری کند در قرعه کشی چمدون شرکت داده می شود. هفته آینده به قید قرعه به یکی از خریداران بلیط اهواز هزینه ی بلیط خریداری شده باز گردانده می شود. فقط کافیست تا قبل از روز جمعه از چمدون بلیط هواپیمایی بخرید که مبدا یا مقصد اهواز باشد.

قرعه کشی دوم:
علاوه بر قرعه کشی بالا در این مدت یک قرعه کشی نیز در اینستاگرام چمدون وجود دارد. برای شرکت در این قرعه کشی کافیست چمدون را فالو کنید، پست مربوط به قرعه کشی را لایک کنید و یک کامنت هم بگذارید.

هفته آینده به قید قرعه به یکی از شرکت کنندگان یک بلیط رایگان اهواز اهدا می شود. تاریخ بلیط یا مبدا و مقصد به انتخاب برنده است فقط یک مبدا یا مقصد باید اهواز باشد.

مطالب پیشنهادی