سردار سلیمانی به معبودش پیوست؛ آن هنگام که همه خواب بودیم

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: هیات مدیره پتروشیمی امیرکبیر با انتشار اطلاعیه ای نسبت به شهادت سردار سلیمانی واکنش نشان داد.

در اطلاعیه این شرکت آمده است:

وَالَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالَّذِینَ آوَوْا وَنَصَرُوا أُولَٰئِکَ هُمُ الْمُؤْمِنُونَ حَقًّا ۚ لَهُمْ مَغْفِرَهٌ وَرِزْقٌ کَرِیمٌ

انا لله و انا الیه راجعون

   و کسانیکه ایمان آورده و مهاجرت کرده و در راه خدا جهاد کردند و کسانیکه آنان را مسکن داده و یاری نمودند،ایشان به حقیقت همان اهل ایمانند که برایشان آمرزش خدا و روزی شایسته ای می باشد

سردار مهین دوست و پرتلاش اسلام و انقلاب و ایران,مجاهد فی سبیل الله,سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی بعد از عمری مجاهدت و فراغ به آرزوی دیرینه خود دست یافت و به یاران شهیدش پیوست.

به راستی این فوز عظیم نصیب بنده منتخبی شد که در تمام طول عمر با برکت خود,خواب را بر دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام حرام کرد.

رشادت های سردار سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس و جان فشانی اش در داعش زدایی از منطقه بر هیچ کس پوشیده نیست و همین ظرفیت و توانمندی بود که دشمن خوار و زبون را بر آن داشت تا به شیوه بزدلانه دست به ترور آن سرباز رشید اسلام بزند که ترور و تروریسم رسم مزدورانی است که جرات مواجه آشکار با سرداران دست پروده انقلاب عظیم اسلامی را نداشته اند.

سردار سلیمانی به معبودش پیوست آن هنگام که همه خواب بودیم.ثمره خون پاکش باید بیداری ما باشد تا در بزنگاه ها مبادا که غفلت کنیم و خواب بمانیم,مبادا آن علم که سردار برافراشت بر زمین بماند.

بسم الله القاصم الجبارین

سلام خدا بر تو ای بنده برگزیده که آرامش و امینت ما را در حیاتت و در شهادتت قرارداد.

هیات مدیره شرکت پتروشیمی امیرکبیر

۱۳ دی ماه ۱۳۹۸

مطالب پیشنهادی