تجمع کارکنان رسمی پتروشیمی بندرامام/ مدیرعامل: آنها بساز بفروش و فریب خورده بودند!

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: صبح روز سه شنبه گروهی از کارکنان رسمی پتروشیمی بندرامام در ساختمان مرکزی این شرکت که بیش از ۸ هزار نیرو‌ را در خود جای داده است تجمع کرده و خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند‌.

در این بین مدیرعامل این پتروشیمی با انتشار مطلبی در فضای مجازی، کارکنان رسمی را عده‌ای بساز بفروش‌، اخراجی و فریب خورده نامیده و با لحنی تهدید گونه گفته است، معترضین را از طریق دوربین مداربسته شناسایی کرده ایم!

متن‌ منتشر شده‌ی رستمی مدیرعامل این شرکت بدین‌ شرح است:
“امروز شاهد اقدامی خارج از چارچوب و مقررات برخی از همکاران بودیم که در حد، اندازه و شان کارمند نبود. از طریق دوربین ها مشاهده گر رفتار های خارج از چارچوب و اخلاق برخی از کارمندان بودم که ازقضا با برخی از آنها بیش از چند ساعت جلسه داشته ام و در مجتمع هشت هزار نفری تقریبا از کنه زندگی این نفرات مطلع هستم. برخی در کار ساخت و ساز، برخی ازاده، برخی رزمنده و برخی دیگر نیز اخراجی و با وساطت و گذشت مجددا استخدام شده اند ! برخی با گذر زمان نتوانسته اند عهده دار مسیولیتی شوند اما حقوقهای در سقف می گیرند! برخی دیگر نفرات کاری و مسیولیت پذیری هستند که گول خورده و با سادگی در این جمع حضور یافتند و این افراد با مصاحبت مدیرانشان از مسیر قانونی متقاضی کارهایشان شدند.”

مطالب پیشنهادی