پارک لاله ناحیه صنعتی احیا می شود

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: قرارداد ساماندهی و بازسازی پارک لاله ناحیه صنعتی به مساحت ۳هزار و ۶۰۰مترمربع توسط شهرداری بندرماهشهر منعقد شد.

مجاهد نظارات، شهردار بندرماهشهر اظهار کرد: پارک لاله ناحیه صنعتی یکی از قدیمی ترین بوستان های محله ای بندرماهشهر است که به دلیل قدمت و فرسودگی پارک و همچنین برخی تصرفات غیرمجاز که باعث عدم استفاده بهینه محیط پارک شده بود، پس از سیر مراحل قانونی و قضایی آماده بازسازی مجدد شد.

نظارات ادامه داد: به دلیل اعمال صرفه جویی و کاهش هزینه ها، عملیات های خاک برداری، خاکریزی و تسطیح پارک به صورت امانی و توسط شهرداری انجام شد. اما برای تسریع در روند اجرای پروژه، مابقی عملیات های عمرانی طی مناقصه عمومی به پیمانکار واگذار شد.

شهردار بندرماهشهر گفت: هم اکنون قرارداد ساماندهی و بازسازی پارک لاله به مساحت ۳هزار و ۶۰۰مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۵۵۰میلیون تومان منعقد شده و در روزهای آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

شهردار بندرماهشهر خاطرنشان کرد: بناست طی این قرارداد عملیات های بتن ریزی، زهکشی، ایجاد فضای سبز، آبیاری مکانیزه، جدول کشی، پیاده روسازی، ایجاد فلاورباکس های زیبا، سکوهای نشیمن، فضا سازی محیط بازی کودکان، سیستم روشنایی و آبنما توسط پیمانکار ایجاد گردد.

مطالب پیشنهادی