نارضایتی شورای شهر از وضعیت آبگرفتگی معابر اهواز

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رئیس شورای شهر اهواز گفت: شانه خالی کردن از مسئولیت‌های خود و توپ را در زمین ادارات و سازمان‌های دیگر انداختن مشکلی از مشکلات مردم را حل نخواهد کرد و این دلایل فقط جنبه مُسکن برای خود است.
عبدالزهرا سنواتی امروز در جمع خبرنگاران درباره وضعیت آب‌گرفتگی معابر اهواز طی بارندگی اخیر، اظهار داشت: با توجه به اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی و ستاد بحران استان، از عملکرد شهرداری اهواز درباره با جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی رضایت نداریم.

وی بیان کرد: اقدامات پیشگیرانه‌ای نظیر آماده‌سازی کانال‌های دفع آب های سطحی، لایروبی جوهای روباز، هرس شدید درختان در معرض برخورد با سیم‌های برق و درختان، تست پمپ های سپتیک‌ها از جمله مواردی است که باید قبل از شروع بارندگی به آنها رسیدگی می‌شد.

رئیس شورای شهر اهواز عنوان کرد: شانه خالی کردن از مسئولیت‌های خود و توپ را در زمین ادارات و سازمان‌های دیگر انداختن مشکلی از مشکلات مردم را حل نخواهد کرد و این دلایل فقط جنبه مُسکن برای خود است.

وی گفت: تمامی اعضای شورای شهر از وضعیتی که هنگام بارندگی ششم آبان ماه برای اهواز و شهروندان به وجود آمد ناراضی هستند و این مطلب را به سمع دست اندرکاران شهرداری رسانده‌اند.

سنواتی تأکید کرد: از سازمان‌های دیگر همچون آبفا انتظار می‌رود که نسبت به تعهدات خود و تکمیل سریع‌تر پروژه‌های در دست اقدام خود نهایت همکاری را داشته باشند تا مردم اهواز کمتر دچار چالش و مشکل شوند.

رئیس شورای شهر اهواز یا بیان اینکه به عنوان خادم و عضو کوچک مردم در شورای شهر اهواز به دلیل تمام کاستی‌هایی که سبب رنجش خاطر آنها شد،م عذرت خواهی می‌کنم، ادامه داد: امیدوارم با تمهیداتی که شهرداری اهواز در جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در آینده به کار می‌گیرد دیگر شاهد آبگرفتگی معابر و اخلال در زندگی شهروندان نباشیم.

مطالب پیشنهادی