گره شهربازی سرپوشیده بندرماهشهر در عید غدیر باز می‌شود

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: بخش مرکزی بندرماهشهر با وجود وسعت و جمعیت زیاد خود سال‌های زیادی است که از شهربازی محروم بوده و آخرین شهربازی بندرماهشهر سال‌ها پیش به علت فرسودگی جمع‌آوری شده و جای خود را به فضای سبز داده است.

شهربازی سرپوشیده پارک فردوس بندرماهشهر که مدتی است آماده‌ بهره‌برداری بوده و به دلایلی افتتاح نشده،حال با فرارسیدن عید سعید غدیر این شهربازی دوشنبه ۲۷ مرداد ماه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد؛ یک شهربازی بزرگ دیگر که گفته می‌شود بزرگترین چرخ و فلک جنوب کشور را در دل خود جای داده نیز در حال تکمیل بوده و امید است تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

همچنین در کنار افتتاح این شهربازی کلنگ دو مجتمع تجاری تفریحی و خدماتی، سالن چند منظوره ورزشی فاز۷ و ۲۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد با حضور معاون عمرانی و مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان به زمین خورده می‌شود.

این مجتمع تجاری تفریحی و خدماتی با سرمایه‌گذاری یک هزار و پانصد میلیارد ریالی پیشکسوتان پرسپولیس و در مساحتی به وسعت ۲۱ هزار متر زمین ساخته می‌شود و امید است با ایجاد اشتغال و امید و در نهایت جذب توریست، بندرماهشهر را به قطب گردشگری جنوب کشور تبدیل کند.

سالن چند منظوره فاز ۷ و ۳٫۵ هکتار فضای سبز نیز توسط شهرداری بندرماهشهر و به منظور افزایش سرانه فضای سبز و محیط‌های ورزشی در منطقه تازه تاسیس فاز ۷ کلنگ‌زنی شده و کار ساخت آن آغاز می‌شود.
ناحیه مقاومت بسیج بندرماهشهر نیز با همکاری پتروشیمی امیرکبیرکلنگ ساخت و احداث ۲۰ منزل مسکونی برای محرومان و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) را همزمان با فرارسیدن عید غدیر به زمین می‌زند.

مطالب پیشنهادی