مرکز فن‌آوری‌های نوین لوله سازی اهواز راه اندازی شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: مرکز فناوری‌های نوین لوله سازی اهواز با مشارکت پارک علم و فناوری خوزستان راه اندازی شد.

علی خنیفر مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز با اعلام این خبر گفت: راه اندازی مرکز فناوری‌های نوین لوله سازی اهواز با مشارکت پارک علم و فناوری خوزستان از دستاورهای نمایشگاه «بومی سازی قطعات و تجهیزات فولاد» اعلام شد.

خنیفر ادامه داد در جلسه ای که با سرپرست پارک علم و فناوری خوزستان، ایرج کاظمی نژاد در غرفه ی این شرکت در نمایشگاه بومی سازی قطعات فولاد این توافق صورت گرفت.

وی گفت: مناقشه میان صنعت و دانشگاه نه تنها در صنعت بلکه در وزارت علوم نیز بود. برای اینکه این تفکر را از بین ببرند و صنعت و دانشگاه را نزدیک کنند، دفاتر ارتباط با صنعت راه اندازی شد. احساس کردند این دفاتر می توانند آن رسالت را انجام دهند که موفق نبود.

وی با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم که کسب و کار مبنتی بر فناوری دانش بنیان را به سمت عملیاتی شدن ببریم گفت: کاری که می توانیم انجام دهیم این است که بتوانیم این فضای تعاملی را ایجاد و به رشد و ترقی پیش ببریم.

مدیرعامل لوله سازی اهواز افزود: راه اندازی مرکز فناوری های نوین لوله سازی اهواز را در نظر داریم. فناوری های نوین و جدید را وارد صنعت لوله سازی کنیم. با استفاده از پتانسیلی که در پارک علم و فناوری کارگروه تخصصی متشکل از دو مجموعه تشکیل می شود و پس از اینکه به نقاط مشترک رسیدیم روی نقاط مشترک کار می شود و حتی R&D لوله سازی می تواند در پارک فعال شود. اگر این اتفاق بیوفتد می تواند از معافیت مالیاتی استفاده کنند.

مطالب پیشنهادی