واکنش امام جمعه شهر چمران به رقص در پتروشیمی شهیدتندگویان: جای تاسف است/ نهادهای نظارتی ورود کنند/ تاسف بیشتر برای سکوت نهادهای فرهنگی است

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: حجت‌الاسلام سیدمنتصر هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با انتقاد از رقص و پایکوبی کارگران یکی از شرکت‌های پتروشیمی در جشن عید قربان در مقابل دیدگان مدیرعامل این شرکت، گفت: جای تاسف فراوان دارد هر چند وقت یک بار می‌شنویم جایی این گونه هنجارشکنی‌ها صورت می‌گیرد.

هاشمی ادامه داد: پس از چند مورد رقص و قبح‌زدایی چند باره این اقدام در برخی مدارس و پارک‌ها، حالا نوبت به شرکت پتروشیمی که به نام یک شهید متبرک شده، رسیده است. نهادهای نظارتی و قضایی و فرهنگی به جد و دلسوزانه و مسئولانه و قاطعانه با چنین مواردی برخورد کنند، اگر قبح این اعمال ریخته شد فردا با دادن هزینه‌های جبران‌ناپذیر مواجه خواهیم شد.

وی اضافه کرد: تاسف بیشترم از این است نهادهای فرهنگی در بیشتر این موارد واضح و آشکار سکوت اختیار کرده‌اند. همه ما قطعاً کم و بیش در مقابل این مسایل مسئولیم. متعجبم بعضی از دلسوزان چطور با این قضایا خواب راحتی دارند و با این قضایا مشکل ندارند. از خداوند متعال می‌خواهیم به برکت امیر مؤمنان دلسوزیمان نسبت به دین بیشتر شود.

مطالب پیشنهادی