اتفاق عجیب در شورای شهر سربندر/ جعل صورت جلسه توسط اعضا و عزل شهردار!

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: در جلسه‌ی ظهر امروز شورای شهر بندرامام خمینی که طبق اعلام قبلی با دو دستور جلسه برگزار شد، از امضای ۳ تن از اعضاء سوء استفاده و شهردار این شهر عزل شد!

یک منبع آگاه در این خصوص در گفتگو با عصرجنوب گفت: صبح امروز جلسه شورای شهر با ۲ دستور از پیش تعیین شده تشکیل جلسه داد و هر ۷ نفر اعضا در جلسه حضور یافتند و پس از امضای صورت‌جلسه در خصوص هر دو دستور از پیش تعیین شده تصمیماتی اتخاذ گردید.

وی ادامه داد: متاسفانه پس از پایان جلسه متوجه شدیم امضای اعضا اسکن و دستور سومی به صورت‌جلسه‌ی امروز اضافه گردیده که حاوی مصوبه‌ای در خصوص برکناری شهردار فعلی شهر است.

این شخص که نمی‌خواست نامش فاش شود به عصرجنوب گفت: از مدتها پیش ۴ عضو شورا با هماهنگی نماینده حوزه انتخابیه قصد داشتند شهردار فعلی را برکنار و یکی از شهرداران سابق که از مخالفین نماینده است را جایگزین او کنند که قطعا این موضوع برخلاف رسالت نمایندگی بوده و طرح آن با مخالفت ۳ تن دیگر از اعضا مواجه بود.

وی ادامه داد: از آنجا که برکناری شهردار نیازمند ۵ رای بود، متاسفانه برخی جریانات با دست بردن در صورتجلسه‌ی امروز شورا، اقدام به جعل‌ و تخلف محرز شده ‌اند و ما از مراجع ذیصلاح پیگیر موضوع خواهیم بود.

این شخص افشا کرد: ظهر امروز اعضای شورا با حضور در فرمانداری موضوع را به اطلاع فرماندار رسانده‌اند و منتظر برخورد قانونی با متخلفین هستند و امیدواریم جریانات سیاسی و انتخاباتی مانع اجرای قانون در این مسیر نشود‌.

مطالب پیشنهادی