سرنوشت تلخ دختر تهرانی با پسر اصفهانی در آبادان / آن ها می خواستند پناهنده امریکا شوند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: دختر نوجوان از تهران با پسر جوانی از اصفهان به آبادان سفر کردند تا از مرز شملچه به عراق فرار کنند. این دختر و پسر قصد داشتند پناهنده آمریکا شوند که دختر نوجوان از فرار پشیمان شد اما سناریوی تلخی در برابرش قرار گرفت.

روز یکشنبه ۸ اردیبهشت ماه امسال پسر جوانی با حضور در کلانتری ۱۶ آبادان از ربوده شدن نامزدش از سوی راننده یک خودرو در آبادان خبر داد.

پسر جوان با حضور در کلانتری به ماموران گفت: همراه نامزدم به آبادان سفر کردیم و سوار بر یک خودروی دربستی شدیم و برای خوردن غذا به یک ساندویچ فروشی رفتیم و درحالیکه همسرم داخل خودرو بود من به مغازه ساندویچ فروشی رفتم و درحال سفارش دادن غذا بودم که ناگهان خودرو حرکت کرد و راننده جوان نامزدم را همراه خودش برد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای دستگیری راننده پراید وارد عمل شدند و در گام نخست به سراغ دوربین‌های مداربسته رفتند و خیلی زود توانستند شماره پلاک خودروی پراید را شناسایی کنند.

ماموران در ادامه پی بردند که خودروی پراید به صورت قولنامه‌ای فروخته شده تا اینکه تیم پلیسی با اقدامات فنی توانستند مخفیگاه صاحب خودرو را که دختر نوجوان را ربوده بود ردزنی کنند.

تیم پلیسی در این مرحله به خانه راننده جوان درمنطقه سلیچ آبادان رفتند که مشخص شد وی در خانه نیست و خانواده مرد جوان با اطلاع از ربوده شدن نامزد پسر جوان از سوی پسرشان خیلی زود با او تماس گرفتند و خواستند تا به خانه بازگردد.

راننده پراید همراه دختر ۱۶ ساله‌ به خانه بازگشت و دختر نوجوان را در اختیار ماموران قرار داد.

مرد جوان به ماموران گفت: ساعت یک بامداد بود که دخترنوجوان و پسر جوان درخیابان منتظر تاکسی بودند که آنها سوار بر خودرویم شدند که پسر جوان خواست در جلوی یک مغازه ساندویچ فروشی توقف کنم.

وی افزود: پسر جوان برای خرید غذا از خودرو پیاده شد و دختر نوجوان داخل خودرو بود که ادعا کرد قصد دارند همراه پسر جوان از مرز شلمچه به عراق کنند اما پشیمان شده است و از من خواست که با سرعت فرار کنم.

راننده پراید گفت: با دختر نوجوان تا ساعت ۴ صبح در خیابان ها پرسه می‌زدیم و او را به مرقد امام‌زاده سیدعباس بردم و از او خواستم تا صبح در آنجا بماند تا اینکه صبح به سراغش بروم و او را به ترمینال برسانم.

مرد جوان عنوان کرد: صبح به سراغ دختر نوجوان رفتم و با هم به بازار رفتیم و برای خودش لباس خرید که خانواده‌ام با من تماس گرفتند و وقتی فهمیدم پلیس به دنبال من است همراه او به خانه بازگشتم.

ماموران در تحقیقات پلیسی پی بردند دختر ۱۶ ساله و پسر جوان با هم فامیل هستند و پس از مدتی ارتباط تلفنی تصمیم به فرار گرفته‌اند.

در ادامه مشخص شد دختر نوجوان از تهران و پسر جوان از اصفهان با هم قرار ملاقات گذاشته و هر ۲ برای فرار به آبادان سفر کرده اند و تصمیم داشتند پس از فرار به عراق از مرز شلمچه به سفارتخانه آمریکاه در عراق بروند و درخواست پناهندگی کنند که در میان راه دختر نوجوان از تصمیم خود پشیمان شده و از راننده پراید درخواست کمک کرده است.

دختر نوجوان به ماموران گفت: وقتی راننده پراید متوجه راز فرار ما شد از او خواستم تا مرا به ترمینال برساند تا به تهران بازگردم که او تا صبح مرا در خیابان چرخاند و تصمیم داشت مرا به عقد خودش در بیارود و پس از خرید لباس در بازار به جلوی یک دفترخانه رفتیم که خانواده‌اش با او تماس گرفتند و وقتی فهمید پلیس درتعقیبش است مرا به خانه شان بازگرداند و تحویل پلیس داد.

دختر ۱۶ ساله ادامه داد: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان همراه من بود که راننده پراید از من گرفت.

ماموران در ادامه پول را از راننده پراید گرفته و در اختیار دختر نوجوان قرار دادند.

بنا بر این گزارش، دختر نوجوان و پسر جوان در اختیار خانواده‌شان قرار گرفتند و راننده پراید نیز با دادن یک تعهد آزاد شد.

مطالب پیشنهادی