حدود ۴۰ هزار خودروی اروندی کارت سوخت ندارند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: دارندگان خودروهای اروندی در استان خوزستان که برخی از آنها کارت سوخت ندارند، پس از منتشر شدن این شایعات، نگران سهمیه بنزین خودروهای خود هستند.

انتشار شایعاتی درباره سهمیه بندی بنزین و افزایش دو و نیم برابری قیمت هر لیتر بنزین در برخی شبکه های اجتماعی و رسانه ها، موجب تشکیل صف های طولانی در جایگاه های سوخت شد.
دارندگان خودروهای اروندی در استان خوزستان که برخی از آنها کارت سوخت ندارند، پس از منتشر شدن این شایعات، نگران سهمیه بنزین خودروهای خود هستند.
البته مسئولین گفته‌اند کارت سوخت این خودروها به زودی صادر خواهد شد.
سهمیه بندی بنزین تاکنون ابلاغ نشده است
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز در این زمینه  گفت: تاکنون ابلاغ رسمی مبنی بر سهمیه بندی خوردوها در کل کشور ارسال نشده و این طرح تاکنون تصویب هم نشده است.
وی افزود: اطلاعات خودروهای اروندی که فاقد کارت سوخت هستند، می بایست از سوی منطقه آزاد در اختیار ما قرار گیرد که تاکنون این اقدام صورت نگرفته است.
نعمت الله نجفی خاطرنشان کرد: شرکت پالایش و پخش فرآوردهای نفتی آمادگی خود برای اقدامات لازم در این زمینه اعلام می دارد تا شهروندان پس از اجرای احتمالی طرح سهمیه بندی، دچار مشکل نشوند.
حدود ۴۰ هزار خودروی اروندی کارت سوخت ندارند
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد اروند در این خصوص اظهار داشت: خودروهایی که پس از استانی شدن تردد خوردوهای اروندی، شماره گذاری شده اند، همه دارای کارت سوخت هستند و مشکلی در رابطه با سهمیه بندی سوخت نخواهد داشت.
وی افزود: اما خودروهایی که پیش از استانی شدن تردد خودروهای اروندی، وارد شده اند و پلاک آنها قدیمی است که تعداد آنها نزدیک به ۴۰ هزار دستگاه می باشد، تاکنون کارت سوختی برای آنها صادر نشده است.
ریاض علی فرحانی عنوان کرد: به همین منظور کمیته سه جانبه ای متشکل از منطقه آزا اروند، پلیس راهور و شرکت پالایش و پخش فرآوردهای نفتی تشکیل شده است و موضوع صدور کارت سوخت خودروهای اروندی، توسط این کمیته درحال پیگیری است.
مدیر روابط عمومی منطقه آزاد اروند گفت: اطلاعات این خودروها باید از طریق منطقه آزاد به پلیس راهور ارسال شود تا کارت سوخت آنها توسط شرکت پالایش و پخش فرآوردهای نفتی صادر گردد، بنابراین ما این آمادگی را داریم که پس از درخواست پلیس راهور، به سرعت این اطلاعات را ارسال کنیم.
مطالب پیشنهادی