ممنوعیت واردات خودروهای پلاک اروندی/ ادامه پیگیری ها

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌ و کار سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی آزاد اروند از پیگیری مشکل خودروهای دپو شده در گمرک منطقه آزاد اروند در خرمشهر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مانا، سیدعلی موسوی افزود: در بازدید اخیر رئیس کل گمرک کشور و هیئت همراه از خرمشهر و منطقه آزاد اروند ، موضوع ترخیص خودروهای دپو شده و کالاهای همراه  مسافر در گمرک منطقه آزاد اروند در خرمشهر مورد تاکید  قرار گرفت.

وی بدون اشاره به تعداد خودروهای دپو شده در گمرک منطقه آزاد اروند در خرمشهر ابراز امیدواری کرد این مشکل با هماهنگی دستگاه های مربوطه حل و فصل شود.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب وکار سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند بیان کرد: ترخیص خودروها و کالاهای دپو شده می‌تواند تأثیر خوبی بر فعالیت‌های تجاری در منطقه آزاد اروند داشته باشد.

به گفته وی موضوع ترخیص خودروهای دپو شده در خرمشهر اخیرا” در کارگروه توسعه صادرات استان به ریاست استاندار خوزستان نیز مطرح شده است.

موسوی افزود: در ماه های اخیر بسیاری از تجار و بازرگانان نسبت به عدم ترخیص خودروهای پلاک اروند در گمرک منطقه آزاد اروند معترض بودند.

چندی پیش تعدادی از صاحبان خودروهای پلاک اروندی خواستار ترخیص خودروهای خود شدند.

در سال های پیش بیش از ۳۰ هزار دستگاه  پلاک اروندی از طریق منطقه آزاد اروند وارد کشور شده اند.

با توسعه محدوده تردد خودروهای پلاک اروندی در همه  مناطق خوزستان ، اشتیاق مردم استان برای خرید خودروهای پلاک اروندی افزایش یافته است.

به تازگی واردات خودروهای پلاک اروندی به گمرک خرمشهر ممنوع شده است.

مطالب پیشنهادی