در سکوت نمایندگان خوزستان؛ نماینده بوشهر برایمان اشک ریخت

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:  امروز، در روزی که بودجه‌ی مهار ریزگرد‌ها حذف شد و مشکلات زیست محیطی خوزستان نادیده گرفته شد، خدری نماینده بوشهر صدای فریادش خانه‌ی ملت را فرا گرفت تا از حق مردم خوزستان دفاع کند.

خدری با انتقاد از پیشنهاد برخی نمایندگان برای جابجایی اعتبار مالچ با آسفالت گفت: اگر مرد عمل هستید در تابستان در خوزستان و بوشهر که گردوغبار آنها را فرا می گیرد، زندگی کنید.

وی خطاب به علی مطهری نایب رئیس مجلس ادامه داد: شما فرمودی که اخطار بنده وارد نیست، این سوال مطرح می شود که شما چگونه تشخیص دادید که اخطار بنده وارد نیست؟ آیا به عالم غیب وصل هستید یا هاله نور به شما سرایت کرده است؟ بنده که صحبتی نکرده ام که شما اعلام می کنید اخطار بنده وارد نیست! اگر ادعایی دارید یک هفته در خوزستان و بوشهر زندگی کنید.

او خطاب به هیات رییسه گفت: اخطار بنده موضوع ایجاد عدالت اجتماعی بود، چرا که در ۳ ماه تابستان مردم خوزستان و بوشهر نمی توانند به دلیل وجود گردوغبار از منازل خود خارج شوند، لذا چطور عده ای می گویند که اعتبار مالچ حذف شود، بنابراین اگر ما فریاد می زنیم به این دلیل بوده که ما درد داریم.

براساس این گزارش، پس از این تذکر اشک از چشمان عبدالحمید خدری جاری شد و نمایندگان اطراف وی جمع شده و شروع به دلداری وی کرده و سپس او را از صحن خارج کردند تا حال وی مساعد شود.

خدری در پایان و در پی وخامت حالش به سی سی یو منتقل شد.

خوزستان ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

مطالب پیشنهادی