رئیس انجمن موسیقی بندرماهشهر منصوب شد/ سامانی رفت، علی نریمی آمد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: صبح امروز ۲۷ بهمن ماه با حضور رئیس انجمن موسیقی استان خوزستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر و جمعی از هنرمندان عرصه موسیقی شهرستان کامبیز سامانی سرپرست پیشین انجمن موسیقی تودیع و علی نریمی به عنوان رییس انجمن موسیقی بندرماهشهر معارفه شد.

علی نریمی از هنرمندان و تهیه‌کنندگان موفق استان خوزستان است که علاوه بر فعالیت های هنری خود تا کنون با استعدادیابی، چند هنرمند را به عرصه موسیقی حرفه‌ای معرفی کرده است.

در این مراسم عارف قادری نژاد رییس انجمن موسیقی استان خوزستان ضمن تشکر از زحمات سرپرست پیشین انجمن موسیقی بندرماهشهر عنوان کرد: تغییر و تحولات در هر مجموعه‌ای باعث دمیدن روحی تازه به آن مجموعه می‌شود، که امیدواریم با روی کار آمدن رییس جدید این انجمن و با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای فراوان بندرماهشهر شاهد انسجامی در بین هنرمندان موسیقی جهت ارائه کارهای قوی باشیم.

علی نریمی رییس جدید انجمن موسیقی بندرماهشهر گفت: فعالیت انجمن موسقی بندماهشهر به بصورت فراجناح پیش خواهد رفت و تمام تلاشم را خواهم کرد تا با نشست های پیاپی فضا را برای همکاری مابین سبک های مختلف موسیقی فراهم کنم.

وی ادامه داد: بندرماهشهر در تمام سبک های موسیقی افراد شاخص و مطرحی دارد که به دلیل عدم حمایت و توجه لازم نتوانسته‌اند کارهای خود را به گوش عموم برسانند.

مطالب پیشنهادی