حال مصدومان حادثه مینی بوس دانش آموزان امیدیه وخیم است

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رئیس مرکز فوریت‌های‌ پزشکی امیدیه گفت: حال مصدومان حادثه برخورد اتوبوس دانش‌آموزان روستای عد عبیس که امروز با یک دستگاه تریلر برخورد کردند؛ وخیم اعلام شده است.

هاشم زیدانی‌نژاد اظهار داشت: ظهر امروز تصادفی در محور امیدیه به ماهشهر (روبه‌روی جایگاه CNG) رخ داد و سبب کشته و زخمی شدن ۱۱ دانش‌آموز شد.

وی افزود: در این حادثه مینی‌بوس حامل دانش‌آموزانِ روستای عد عبیس که در حال بازگشت به خانه بودند با خودروی تریلر که کنار جاده بود برخورد کردند که در این حادثه دو دانش‌آموز  کشته و ۹ نفر دیگر زخمی شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی امیدیه ادامه داد: دانش‌آموزان فوت‌شده یک دختر و پسر به‌نام‌های عباس و لیلا عثمانی بودند که در محل حادثه جان خود را از دست دادند و مستقیماً توسط آمبولانس آتش‌نشانی به سردخانه منتقل شدند.

وی همچنین به تعداد مصدومین  حادثه اشاره کرد و افزود: طبق آماری که از بیمارستان‌های امیدیه گرفته شد ۲ دانش‌آموز به بیمارستان نفت و ۷ نفر از آن‌ها به بیمارستان امام رضا(ع) انتقال داده شدند.

وی افزود: تعداد مصدومین که به‌وسیله آمبولانس‌های هلال‌احمر، اورژانس۱۱۵ و خودروهای عبوری به بیمارستان منتقل شده بودند ۹ نفر بود که حال آن‌ها وخیم اعلام شده است.

عد عبیس روستایی در پنج‌کیلومتری امیدیه و در دهستان چاه سالم است که جمعیت آن طبق سرشماری سال ۹۵، ۸۳ نفر است و دانش‌آموزان آن برای ادامه تحصیل مجبور به رفت‌وآمد به شهرهای اطراف هستند.

مطالب پیشنهادی