اتاق ایران هرگونه جعل در کارت های بازرگانی اهواز را رد کرد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: معاون امور استان ‌های اتاق بازرگانی ایران گفت: بعد از بررسی های قانونی و کارشناسی برخی ادعاها مبنی بر جعل در کارت های بازرگانی اتاق اهواز ، اعلام می کنیم چنین چیزی به هیچ وجه صحت ندارد.

سید جواد زمانی چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا با اشاره به فضاسازی های چند هفته اخیر با موضوع جعل کارت های بازرگانی در اتاق اهواز، اظهار داشت: دهم دی ماه امسال تیم های رسیدگی کننده از اتاق بازرگانی ایران متشکل از کارشناسان و متخصصین قانونی به استان خوزستان سفر کردند و ادعاهای مطرح شده را مورد بررسی قرار دادند.

وی ادامه داد: در جریان بررسی ها هیچگونه مدرکی که ادعای جعل را اثبات کند کشف نشد و تنها کارت هایی که پرونده عضویت آنها ناقص بود تعلیق شدند، در عین حال که به محض رفع نواقص، هر کدام از صاحبان کارت ها می توانند فعالیت خود را مجددا ادامه دهند.

معاون امور استان ‌های اتاق بازرگانی ایران افزود: همچنین پرداخت حق عضویت برخی دیگر از کارت ها بازرگانی به وسیله سه کارت بانکی انجام شده بود که تعلیق عضویت افراد را در پی داشت.

جعل کارت بازرگانی غیر ممکن است
معاون امور استان های اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه نقص پرونده در اتاق دیگر استان ها هم وجود دارد، گفت: این موضوع هیچگونه ارتباطی با جعل کارت ندارد به این دلیل که چنین چیزی غیر ممکن است.

وی تاکید کرد: بنابراین بررسی ها نشان می دهد که هیچگونه جعلی در کارت های بازرگانی اتاق اهواز صورت نگرفته و فضاسازی های انجام شده در این خصوص را بهانه ای برای تخریب رقابت های انتخاباتی پیش رو می دانم.

مدعیان جعل باید در برابر پیگردهای قانونی پاسخگو باشند
این مقام مسئول در اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه ادعای صورت گرفته نوعی بی اخلاقی است، گفت: مدعیان در این خصوص باید در برابر پیگردهای قانونی پاسخگو باشند و علاوه بر این در صورت طرح موضوع در کمیته انضباطی عضویت آنها در اتاق بازرگانی لغو می شود.

زمانی با اشاره به برگزاری انتخابات هیات نمایندگی اتاق های بازرگانی در اسفندماه امسال ، بیان داشت: از رقبا درخواست می شود تا انصاف را در دوران رقابت های انتخابات اتاق های بازرگانی رعایت کرده و از هرگونه تخریب و تهمت ناروا پرهیز کنند.

مطالب پیشنهادی