اسماعیل بخشی شکنجه شده است؟

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: پس از درخواست نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس برای تشکیل جلسه و بررسی ادعای شکنجه اسماعیل بخشی، استاندار خوزستان هرگونه شکنجه در دوره بازداشت این کارگر را رد کرد.

شریعتی به جماران گفت: آنچه من مطلع شدم و سوال کردم این است که هیچ شکنجه‌ای درکار نبوده و رویه ما با این مسأله نیز به صورت اجتماعی و کارگری است و اگر چنین نبود که برخوردهای دیگری با وی صورت می‌گرفت.

به گزارش عصرجنوب؛ استاندار خوزستان با اشاره به پادرمیانی و وساطتش برای آزادی “بخشی” گفت: این کارگر با رای اعضای شورای تأمین آزاد شده است.

رئیس شورای تامین خوزستان در این رابطه سئوالاتی را مطرح کرد و گفت: چرا این کارگر ۲۵ روز پس از آزادی چنین حرف‌هایی را عنوان کرده؟

شریعتی می‌گوید: “بخشی” ۲۵ روز است که به سرکار رفته و در مدتی هم که بازداشت بوده، ۸ بار با خانواده‌اش تماس گرفته و یک‌بارهم ملاقات داشته و بعد از آزادی نیز به سرکار رفته و مشکلی نداشته است.

روز گذشته اسماعیل بخشی کارگر بازداشت شده‌ی نیشکر هفت‌تپه با انتشار پست اینستاگرامی‌ مدعی شده بود در طی دوران بازداشت تحت شکنجه شدید قرار گرفته و تا کنون احساس درد شدید دارد و قرص های آرامبخش مصرف می‌کند.

مطالب پیشنهادی