تجمع کارگران گروه ملی‌فولاد همچنان ادامه دارد/راهپیمایی در خیابان‌های اهواز

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: کارگران گروه ملی فولاد در ادامه اعتراضات خود باز هم در خیابان‌های شهر اهواز راهپیمایی کردند و دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، صبح امروز دوشنبه ۱۲ آذرماه، کارگران گروه ملی صنعتی فولاد برای روزهای متمادی دامنه اعتراضات خود را به خیابان های نادری، چهار راه آبادان، بیت و مسجد آیت الله جزایری، حوزه علمیه اهواز و خیابان امام خمینی کشاندند.

با وجود پرداخت تقریبا ۲ ماه معوقات حقوقی کارگران، این اعتراضات ادامه دارد؛ چرا که کارگران پرداخت معوقات خود را فقط یکی از اهداف چند گانه خود می دانند و آن را برای پایان بخشیدن به اعتصاب خود کافی نمی دانند.

روابط عمومی گروه ملی صنعتی فولاد ایران، دیروز ۱۱ آذر ماه طی اطلاعیه ای از پرداخت دو ماه معوقات حقوقی و ورود شمش و اسلب به کارخانه تا چند روز آینده از محل فروش محصولات و تعمیرات اساسی شرکت و همچنین پیگیری مطالبات بازنشستگان خبر داده بود.

کارگران نیز در پاسخ این اطلاعیه ضمن اشاره به عدم وفای به عهد مدیران سابق و فعلی و بی اعتمادی پرسنل به مسئولین، اظهار کردند: عمق زخم به حدی رسیده که دیگر مرحم افاقه نمی کند و درمانی ریشه ای و اساسی را می طلبد؛ ضمن تکرار مکرر خواسته های خود تاکید کردند تا حصول مطالبات به حق خود به اعتصابات ادامه خواهیم‌ داد.

مطالب پیشنهادی