قطبی: با دیدن “فولاد آره‌نا” اشک ریختم/ فولاد می‌تواند قهرمان آسیا شود

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان در مراسم معارفه‌اش گفت: با دیدن ورزشگاه اختصاصی فولاد اشک شوق ریختم. فولاد می‌تواند قهرمان ایران و آسیا شود.

افشین قطبی در مراسم معارفه خود به عنوان سرمربی فولاد خوزستان گفت: خیلی خوشحال شدم که در نشست خبری حضور دارم. من از ته قلبم از مدیرعامل باشگاه بابت انتخابم تشکر می‌کنم. فکر می‌کنم که ظرف ۲۳ دقیقه عشق او برای فوتبال و فولاد را لمس کردم.

سرمربی جدید فولاد خوزستان همچنین گفت: خوزستان قطب مهم فوتبال کشور است. وقتی من مربی پرسپولیس بودم، یادتان است که حسین کعبی برای تیم ما بازی می‌کرد. او بازیکن بسیار خوبی بود و توانست به تیم ما برای قهرمانی کمک کند. در تیم ملی نیز بازیکنان خوبی را از خوزستان پیدا کردم که در تیم ملی بازی کردند. یکی از این بازیکنان، ایمان مبعلی بود که بسیار با شخصیت است. یک جوان به نام آرش افشین را پیدا کردم و از خودم می‌پرسیدم این بازیکن از کجا آمده است. می‌دانستم خوزستان قطب مهم فوتبال ایران است. این موضوع از دلایل اصلی حضور من در فولاد است. دوست داشتم به این تیم بیایم و بازیکنان را به گونه‌ای پرورش بدهم که به سطح بین المللی برسند.

قطبی با اشاره به تماشای فیلم ورزشگاه فولاد آره‌نا گفت: وقتی فیلم ورزشگاه را دیدم، اشک شوق از چشمانم جاری شد که چنین ورزشگاهی ساخته شده است. ما می‌توانیم یک ماشین فراری درست کنیم اما نیاز به یک مربی خوب هم داریم تا این اتومبیل در مسابقات قهرمان شود. شک ندارم که فولاد قهرمانایران می‌شود و می‌تواند قهرمان آسیا شود. این استادیوم نیاز به بهترین فوتبالیست‌ها و بازیکنان دارد. همه آسیا باید این ورزشگاه را ببینند.

مطالب پیشنهادی