تشکیل کمیته مقابله با قاچاق سوخت در کمیسیون انرژی مجلس

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: عضو کمیسیون انرژی مجلس از تشکیل کمیته مقابله با قاچاق سوخت در این کمیسیون خبر داد.

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های مجلس جهت جلوگیری از قاچاق سوخت، گفت: تاکنون در کمیسیون انرژی جلساتی مختلفی با کارشناسان، نمایندگانی از وزارت نفت و نیز کارشناسانی از مرکز پژوهش‌های مجلس درباره یافتن راه‌هایی جهت مبارزه با قاچاق سوخت تشکلیل داده‌ایم.

وی با بیان اینکه در این جلسات همه اعضای کمیسیون و  نیز نمایندگان دولت معتقدند که باید راهی جهت مقابله با قاچاق سوخت پیدا شود، اظهار داشت: بر همین اساس کمیته‌ مشترکی متشکل از نمایندگانی از کمیسیون انرژی، دولت و کارشناسان بخش نفت تشکیل شده تا راه‌های عملیاتی جهت مبارزه با قاچاق سوخت پیدا کنند.

نماینده مردم شادگان در مجلس تصریح کرد: قرار است کمیته مشترک کمیسیون انرژی و دولت برای جلوگیری از قاچاق سوخت، پس از برگزاری جلسات با صاحبنظران و کارشناسان در این حوزه، گزارش جامعی تهیه کند.

**ارائه گزارش کمیته مقابله با قاچاق سوخت به هیئت‌رئیسه مجلس

جت‌الاسلام ناصری‌نژاد اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است گزارش کمیته مقابله با قاچاق سوخت پس از نهایی شدن در تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شود که رد صورت صلاحدید هیئت‌رئیسه، در صحن پارلمان و در یکی از جلسات قرائت خواهد شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در شرایطی که نرخ ارز افزایش و به تبع آن ارزش پول ملی کاهش می‌یابد، قاچاق سوخت نیز صورت می‌گیرد که به تازگی با افزایش نرخ ارز شاهد افزایش قاچاق سوخت از کشور به خارج هستیم که باید با آن مقابله شود.

مطالب پیشنهادی