سرمربی استقلال خوزستان نیامده استعفا داد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: سرمربی استقلال خوزستان که چند روزی است با این تیم قرارداد داخلی امضا کرده است، هنوز نیامده راه درب خروج باشگاه را در پیش گرفت.

سیروس پورموسوی سرمربی پیشین استقلال خوزستان، بعد از نتایج ضعیف این تیم و برکناری داریوش یزدی، بار دیگر هدایت آبی پوشان خوزستانی را به عهده گرفت و عصر امروز با عقد قرارداد داخلی با این باشگاه، رسما این مسئولیت را پذیرفت.

در حالی که به نظر می رسید با تغییرات در کادر فنی خوزستانی ها، شوک خوبی به آنها در آستانه دیدار با استقلال تهران داده شده باشد، به یکباره از باشگاه خوزستانی خبر رسید که پورموسوی نیامده استعفایش را تقدیم مدیریت این تیم کرده است. پورموسوی اعلام کرده قطعا فردا برابر استقلال تهران روی نیمکت نخواهد نشست.

وی در مورد استعفای زود هنگامش اظهار داشت:

احساس می کنم کمی عجله کردم و نباید به این سرعت در امضای قرارداد پیش می رفتم. درست است که با استقلال قرارداد داخلی بسته ام اما هنوز در هیات فوتبال خوزستان چیزی به ثبت نرسیده و شکل قانونی به خود نگرفته است. وقتی دیدم شرایط اصلا برای همکاری و کار کردن محیا نیست تصمیم گرفتم همین ابتدا تصمیمم را عوض کنم و استعفایم را تقدیم مدیران استقلال کنم.

شک نکنید که برای بازی فردا روی نیمکت استقلال خوزستان نخواهم نشست و قطعا مرا در بازی فردا نخواهید دید. تیم استقلال خوزستان برای رسیدن به هدف و موفقیت احتیاج مبرم به اتحاد و یکدلی دارد اما یک مسئله ای وجود دارد که اگر حل نشود کاری از پیش نخواهد رفت و مشکل حل نخواهد شد. با توجه به در پیش بودن بازی حساس در مقابل استقلال تهران که فردا برگزار می شود، ترجیح می دهم سکوت کنم و بیشتر از این صحبت نکنم.

مطالب پیشنهادی