سیزدهمین روز اعتراض کارگران همراه با خانواده و سر دادن شعار

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: کارگران هفت تپه روز شنبه با حضور مقابل فرمانداری شوش برای سیزدهمین روز پیاپی نسبت به پرداخت نشدن حقوق و مطالبات خود اعتراض کردند.

تعداد زیادی از کارگران هفت تپه شوش با سردادن شعارهایی چون یه اختلاس کم بشه مشکل ما حل میشه، این همه لشکر اومده جونش دیگه سراومده، نماینده مجلس استعفا استعفا، سرمایه دار شیاد نمی کنیم اعتماد، وعده دروغ نمی خواهیم ما حقمون رو می خواهیم، بیگی توعیش نوشه خون کارگربه جوشه، هیات من الذله و مسئولین بی لیاقت نمی خواهیم خواستار پرداخت حقوق و مطالبات خود شدند.
پرداخت سه ماه حقوق معوقه و بازگشت شرکت به بخش دولتی خواسته این معترضان عنوان شده است.
خانواده کارگران شرکت کشت و صنعت هفت تپه نیز با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون من بچه هفت تپه هستم، گرسنه ایم گرسنه در این تجمع حضور دارند.
تجمع کنندگان که تعداد آنها بیشتر از روزهای قبل است با سردادن شعارهایی در حال حرکت به سمت میدان هفت تیر شوش هستند.
نیروهای اورژانس، آتش نشانی و یگان ویژه نیز در جلوی فرمانداری شوش مستقر شده اند.
قائم مقام معاونت اقتصادی استانداری خوزستان امروز در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه موضوع هفت تپه در سطح معاونان رئیس جمهوری در دست بررسی است، گفت: دولت در تلاش است تا ۲ ماه از حقوق عقب افتاده کارگران این شرکت طی هفته جاری پرداخت شود.
یداله مهرعلی زاده افزود: روز گذشته نشست فوق العاده بررسی مشکلات هفت تپه برگزار شد تا جایی که شخص معاون اول رئیس جمهوری طی تماسی از استاندار خوزستان خواستار ادامه پیگیری ها در پایتخت شد که نماینده عالی دولت در استان امروز با معاونان رئیس جمهوری در این زمینه نشست خواهد داشت و مشکلات به وجود آمده در این سطح از مقامات کشور بررسی و پیگیری می شوند.
کشت و صنعت هفت تپه، قدیمی ترین کارخانه تولید شکر از نیشکر در کشور است که نیم قرن از تاسیس آن می گذرد و طبق اصل ۴۴ قانون اساسی اواخر سال ۱۳۹۴ از سوی سازمان خصوصی سازی از چرخه دولتی خارج و به بخش خصوصی واگذار شد.
حدود چهار هزار نفر به صورت رسمی، پیمانی، قراردادی و پیمانکاری در بخش های مختلف این شرکت بزرگ تولید شکر مشغول کار هستند.

مطالب پیشنهادی