پل ارتباطی محور امیدیه به دیلم تا ۲ ماه آینده تکمیل می شود

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در حال حاضر کار ساخت و ساز پل در محور ارتباطی امیدیه به دیلم در حال انجام است و بالای ۸۰ درصد کار انجام شده است که تا ۲ ماه آینده تکمیل می‌شود.

عباس پورسلان در خصوص پل ارتباطی در محور امیدیه به دیلم، اظهار کرد: در روزهای ابتدایی که پل تخریب شده بود به دلیل اینکه شرایط بحرانی بود کار را بدون ابلاغ اعتبار و قرارداد به یک پیمانکار سپردند و پیمانکار نیز شروع به کار کرد.

وی افزود: نزدیک به یکسال زمان و انرژی برای بررسی  قرارداد پروژه ساخت پل صرف کردیم و درگیر حل مسائل اعتباری و قراردادی این پل بودیم تا اخیراً توانستیم قرارداد را به جایی برسانیم که آماده امضا شود. بزرگترین مشکل در روند ساخت این پل نبود قرارداد مشخص و اختلافات مالی بود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اتمام ساخت پل تا دو ماه آینده، تصریح کرد: در حال حاضر کار ساخت‌وساز روی پل در محور ارتباطی امیدیه به دیلم در حال انجام است و بالای ۸۰ درصد کار انجام شده است. در این چند روز به دلیل بارش باران مقداری روند ساخت ژل کند شده است که تا چند روز دیگر به روال عادی برمی‌گردد.

وی گفت: مسئله نوسان قیمت در قیر، سیمان و میلگرد در روند ساخت‌وساز این پل ایجاد مشکل کرده بود که درحال حاضر روند ساخت ادامه پیدا کرده است و به زودی به پایان می‌رسد.

بیش از دو سال از تخریب پل محور ارتباطی امیدیه به دیلم می‌گذرد و در این مدت جاده کنارگذری برای عبور در همان محل ایجاد شده است. این جاده کنارگذر نیز با بارندگی‌ در پاییز و زمستان به زیر آب می‌رود که باعث مسدود شدن راه ارتباطی می‌شود و مسیرهای جایگزینی برای عبور معرفی می‌شود

مطالب پیشنهادی