پایان کار ‌شبه رسانه های جعلی

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: اولتیماتوم جدی و سخت استاندار خوزستان به دروغ پردازان، تفرقه افکنان و شایعه گران در فضای مجازی با استفاده از نام رسانه

مدیرکل روابط عمومی استانداری به نقل از استاندار خوزستان گفت: برخی از رسانه های نامعتبر با بهره‌گیری از شیوه های ناجوانمردانه و درج اخبار جعلی به دنبال افزایش تعداد کاربر و ممبر گیری هستند. این رسانه ها با سو استفاده از اعتماد مردم ، جو استان را با چالش و التهاب مواجه می کنند. از همین رو با منابع اصلی انتشار این خبر جعلی و بازنشر دهنگان آن برخورد قانونی خواهد شد.

پیش از این برخی جریانات مسموم با سوءاستفاده و دست آویز قراردادن تاکید استاندار مبنی بر عدم شکایت مدیران از رسانه ها، با هجمه های ناجوانمردانه به برخی مدیران و انتشار مطالب کذب و شایعه پراکنی، بی مهابا با کوبیدن بر طبل تفرقه به ترویج نا امیدی و ایجاد بار منفی روانی در جامعه دامن می زدند.

بسته شدن دکان کاسبی شیاد نیوز ها… کًلّاش نیوز ها…. خبر خوبی برای جامعه رسانه استان است.
دامن زدن به اختلافات قومی و ایجاد تفرقه بین اقوام با بهانه هویت طلبی.
القای نا امنی در استان.
تحریک و تهییج جامعه در القاء تبعیض قومی در مناسبات مدیریتی استان.
تخریب مدیران و هجمه به دولتمردان با بهره گیری از تحریک احساسات قوم گرایانه تنها گوشه ای از اقدامات سخیف و ناجوانمردانه این افراد است.

در پایان به این دوستان عرض میکنم که رسانه صرفا کپی کردن و ارائه فاکتور و حمله و هجوم نیست. آرزومندم این خبررسانان واتس آپی را روزی در کسوت یک رسانه سالم و واقعی مشاهده نمایم.

پ ن ۱:قطعا فضای نقد همچنان برای آن دسته از رسانه ها و خبرنگاران واقعی و زحمت کش که دغدغه مردم را دارند مهیا بوده و مدیران نیز کما فی السابق در مقابل نقد سازنده ملزم به پاسخگویی هستند و تاکید استاندار محترم نیز به قوت خود باقی.

پ ن۲: مخاطب این یادداشت دقیقا همان کسی است که نزد وجدان خود و در خلوت خود با مطالب این یادداشت همزاد پنداری می کند. بنابراین جبهه گیری علیه این مرقومه صحه گذاشتن بر تایید مطالب در مورد شخص منتقد به یادداشت است.

کپی و انتشار برای خبرنگاران و رسانه های واقعی آزاد است.

✒حسن نسیمی
nasimi journal.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.