احراز تخلف در پالایشگاه آبادان/ سنگ اندازی وزارت نفت در مسیر سفر هیات به آبادان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از نمایندگان خواست با ارجاع گزارش تخلف در استخدام نیرو در فاز۲ پالاشگاه آبادان به قوه قضائیه موافقت کنند.

علیرضا محجوب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه بر اساس پیگیری مختار، نماینده آبادان طی هفته‌های اخیر هیاتی برای بررسی مشکلات کارگران پالایشگاه  عازم آبادان شد، گفت: این هیات بررسی استخدام نیرو را در فاز ۲ پالایشگاه در دستور کار قرار داد که بر اساس بررسی ها مشخص شد مسئولان در عدم بکارگیری نیروهای بومی و استخدام بی رویه نیروهای غیربومی علیرغم تاکید قانون برنامه ششمتوسعه تخلف کرده اند.

سنگ اندازی های مدیریت پالایشگاه و وزارت نفت برای سفرنکردن هیات به آبادان

سنگ اندازی  مدیریت پالایشگاه و وزارت نفت در مسیر سفر هیات به آبادان
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از سنگ اندازی مدیریت پالایشگاه و وزارت نفت در مسیر سفر هیات به آبادان، افزود: کمیسیون اجتماعی درخواست اجرای اعمال ماده ۲۳۶ آیین نامه داخلی را کرد که هیات رییسه با آن موافقت و به کمیسیون ارجاع شد.

نمایندگان در صحن علنی به گزارش تخلف در استخدام نیرو در فاز ۲ پالایشگاه به قوه قضائیه رای مثبت دهند

وی ادامه داد: انتظار می رود نمایندگان در صحن علنی به گزارش کمیسیون اجتماعی رای مثبت دهند تا تخلف در بکارگیری نیروهای غیربومی در فاز ۲ پالایشگاه به قوه قضائیه ارجاع شود و شاهد برخورد قانونی و قضایی با افرادی باشیم که خلاف قانون عمل می کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه پشتکار و پیگیری مداوم مختار، نماینده آبادان در رابطه با این موضوع ستودنی است، گفت: اگر اظهاراتی به غیر از این به نقل از اینجانب در برخی نشریات منتشر شده خلاف واقع است و به هیچ وجه آنها را تایید نمی کنم./

پایان پیام

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.