طراح حمله تروریستی اهواز به هلاکت رسید

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:  هادی العامری’ دبیرکل سازمان بدر از گروه های اصلی مقاومت اسلامی در عراق ، از کشته شدن مسئول نظامی داعش ( طراح اصلی جنایت تروریستی ۳۱شهریور اهواز) در دیاله در شرق این کشور و نزدیک مرز ایران خبر داد.

العامری در بیانیه ای کوتاه که خبرگزاری سومریه نیوز آن را منتشر کرد گفت: مسئول نظامی گروهک تکفیری تروریستی داعش در دیاله (شرق عراق) ملقب به ‘ابوضحی’ به دست نیروهای این سازمان کشته شد.
همزمان روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ‘ابوضحی’ به عنوان طراح اصلی جنایت تروریستی ٣١ شهریور اهواز یاد کرده است که به همراه چهار تروریست دیگر در عملیات غافلگیرانه نیروهای مقاومت عراق در استان دیاله به هلاکت رسیده اند.
گفتنی است وضعیت امنیت عمومی عراق از جمله بغداد پایتخت امسال نسبت به سال های گذشته آرام تر بوده اما هر از چندی عناصر پراکنده داعش که در عراق از آنها به ‘هسته های خفته’ تعبیر می شود به عملیات تروریستی برای ایجاد ناامنی و بی ثباتی در این کشور دست می زنند.
همزمان نیروهای امنیتی عراق نیز در طول یکسال گذشته عملیات اطلاعاتی و امنیتی گسترده ای را برای ردگیری و بازداشت یا انهدام این هسته های خفته داعش در مناطق مختلف عراق اجرا کرده اند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.