مهلت ثبت نام در کنکور سراسری تمدید شد

 عصر جنوب – asrejonoob.ir: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: به منظور فرآهم آوردن تسهیلات بیشتر برای داوطلبان، مهلت ثبت نام در کنکور سراسری سال ۹۶ تا روز یکشنبه اول اسفندماه ۹۵ تمدید شد.

دکتر حسین توکلی افزود: به منظور فرآهم آوردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا امروز ۲۸ بهمن نسبت به ثبت نام در کنکور سراسری ۹۶ اقدام نکرده اند مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه اول اسفندماه ۹۵ تمدید می شود.

وی افزود: به تمامی متقاضیان که اکیدا توصیه می شود زودتر به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و سایر ضوابط در این آزمون ثبت نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: همچنین آن دسته از داوطلبانی که فرم ثبت نام خود را تکمیل کرده اند نیز می توانند در صورت تمایل تا تاریخ اول اسفندماه ۹۵ نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

توکلی افزود: تا ساعت ۱۳ امروز پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه تعداد ۷۲۶ هزار و ۸۱۹ داوطلب در آزمون سراسری سال ۹۶ ثبت نام کرده اند.

وی یادآور شد: ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۳۹۶ برای‌ پذیرش در دوره‌های‌ روزانه‌ ، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌، پردیس های فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و کدرشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.

توکلی اظهار داشت: در صورت علاقمندی به انتخاب رشته در دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین شرکت در دو یا سه گروه آزمایشی داوطلب باید کارت اعتباری مربوط به آنها را جداگانه خریداری کند.

آزمون سراسری سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم تیرماه ۹۶ در حوزه های امتحانی برگزار خواهد شد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.