بهره برداری از پنج طرح درمانی در رامهرمز/ وزیر بهداشت: دولت بودجه کافی برای ساخت بیمارستان ندارد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: پنج طرح درمانی و بهداشتی روز چهارشنبه با حضور دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در رامهرمز در ۸۵کیلومتری شرق اهواز به بهره برداری رسید.

برای بهره برداری از این طرح ها که شامل بخش اورژانس ، CCU ، ICU بیمارستان مادر و بخش های سی تی اسکن و MRIبیمارستان امام شهرستان رامهرمز است۹۶میلیارد ریال هزینه شده است.
وزیر بهداشت در سفر به رامهزمر از بخش های مختلف بیمارستان های مادر و امام این شهرستان بازدید و با برخی از کارکنان و مدیران این دو مرکز درمانی دیدار و گفت و گو کرد.
دکتر قاضی زاده هاشمی در آئین بهره برداری ازاین طرح های بیمارستانی ابراز امیدواری کرد با افتتاح این طرح ها ، امکان انجام کارهای درمانی در این منطقه بدون اعزام به کلانشهر اهواز فراهم شود.

** وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت بودجه کافی برای ساخت بیمارستان های جدید ندارد این در حالی است که هنوز جایی را افتتاح نکرده درخواست ساخت بیمارستان دیگر از ما می کنند.

سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر چهارشنبه در حاشیه سفر به رامهرمز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشکلی که داریم این است که هنوز جایی را افتتاح نکرده ایم که درخواست ساخت بیمارستان دیگر از ما می کنند.

وی افزود: تا ام آر آی را می آوریم درخواست سی تی اسکن می کنند، سی تی اسکن هم که می آوریم، می گویند آنژیو را به آن اضافه کنید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: این مسئله هم برای دولت خیلی سخت است چون دولت مشکلات زیادی دارد و بودجه کافی برای این امر ندارد.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: بودجه طرح تحول نظام سلامت کفاف آن را نمی دهد اما با تلاش و همکاری دولت درصدد رفع مشکلات هستیم. عزم دولت برای حل مشکلات مالی نظام سلامت جدی است و نگرانی خاصی از این بابت نداریم.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.