حمایت های پتروشیمی امیرکبیر از خانواده شهدا و ایثارگران ستودنی است

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان بندرماهشهر گفت: تلاش ها و حمایت های مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر از خانواده شهدا و ایثارگران و رسیدگی به مشکلات آنها نسبت به سایر مجتمع های تولیدی متمایز است.

حمایت های پتروشیمی امیرکبیر از خانواده شهدا و ایثارگران ستودنی استt

به گزارش عصرجنوب به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر، حسینی روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس با تقدیر از حمایت های مدیرعامل این شرکت از خانواده های شهدا و ایثارگران اظهار داشت: تلاش های شرکت پتروشیمی امیرکبیر برای رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران بسیار ستودنی است، چرا که در طول سال های گذشته تنها این شرکت با مدیریت فعلی برای حمایت از این عزیزان، با وجود استقرار بیش از ۲۰ مجتمع پتروشیمی در منطقه، نقش آفرینی کرده است.
وی افزود: برای نخستین بار است که یک مجتمع پتروشیمی به این اندازه به مسائل خانواده شهدا و ایثارگران توجه دارد، چراکه مدیرعامل این شرکت خود جانباز و از خانواده ایثارگران است، از این رو با نگاه ویژه ای به این موضوع پرداخته و سعی داشته اقدامات اساسی در این زمینه ارائه دهد.
رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان بندرماهشهر در پایان عنوان کرد: در حال حاضر بسیاری از خانواده شهدا دچار مشکلات معیشتی بسیاری است، با وجود گذشت سال های زیادی از پیروزی دفاع مقدس، این شرایط پذیرفته نیست.
در ادامه مراسم سردار بختیاروند با اشاره به رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در طول دوران دفاع مقدس ما شاهد فداکاری ها و ایثارگری تمام نیروهای نظامی از جمله ارتش، سپاه و بسیج و همچنین گروه های مردمی بودیم و همواره با روحیه قوی و تلاشی مضاعف به پاسداری از خاک میهنمان می پرداختند.
مشاور فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی عنوان کرد: در شرایط فعلی باید بکوشیم این روحیه ایثارگری را در بین مردم و به ویژه جوانان تقویت کنیم و با امید برای اعتلای نام پرآوازه ایران اسلامی تلاش کنیم، پیشرفت های حاصل شده کشور ثمره همان رشادت ها در دوران دفاع مقدس بود که باید این مسیر ادامه داشته باشد.
مطالب پیشنهادی