تلاش در دقیقه ۹۰/ یادداشت

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: می گویند در مسابقه فوتبال وقتی تیمی از حریف خود عقب افتاده برای جبران گل خورده در دقیقه ۹۰ به آب وآتش میزند ،تلاشی که یا منجر به گل میشود ویا نمیشود ،خیلی وقتها هم در این دقیقه حساس بازی بازیکنان بدلیل فشار مضاعف روانی که بر دوششان سنگینی میکند گل بخودی میزنند .
به هر حال این عاقبت تیمی است که تلاش در دقیقه ۹۰ را انتخاب میکند .

حال اما ،حال و روز خیلی از نمایندگان مجلس بی شباهت به بازی در دقیقه ۹۰ نیست ،نمایندگانی که در چهار سال نمایندگی خود حتی جواب تلفن موکلین خود را نمی دادند ،حالا جلسه می گذارند ،قول کار میدهند ،دستگیر فقرا میشوند ،به عیادت بیماران میروند ،در مراسم فاتحه حاضر میشوند وخیلی کارهای دیگر. که فقط وفقط مختص دوران انتخابات است و بس.

حکایت تلاش این روزهای برخی نمایندگان استان بی شباهت به این موضوع نیست ،همانهائیکه عادت به خواندن در شب امتحان دارند حالا به همت فضاهای مجازی کارهای تبلیغی خود را چند ماهی زودتر آغاز کرده اند و میخواهند نه تنها مشکلات حوزه انتخابیه خود که مشکلات شهرستانهای دیگر را هم حل کنند .

جلسه پشت جلسه میگذارند،سفره می کشند وگاهی اوقات به لحاظ موقعیت بادآورده ای که نصیبشان شده ادای بزرگان را هم در می آورند .
این حال و روز نمایندگانی است که از روز نخست نقش مردم را در انتخاب خودشان فراموش کردند وتنها چرب زبانانی را میدان داده اند که حالا به قول خودشان حلقه های نخستند .
آقایان بخود بیایید دوره زمانه عوض شده ،کمی اطرافتان را نگاه کنید وبنگرید چگونه نمایندگان دیگر شهرهای کشور منافع مردم خود را با هیچ سود شخصی ‌عوض نمی کنند

یادتان نرود آخر این قصه همان برگشتن شما به شهری است که خاطرات شما به کوچه پس کوچه ها ونگاههای شادمان ونگران مردمانش بر میگردد ،فراموش نکنیم اینجا خوزستان سخاوتمند است که دست هیچ نیازمندی را رد نکرده .کمی هم به مردم وسلامت روحی آنها فکر کنید که به قول خودتان مدام در حال دور زدنشان هستید .

مطالب پیشنهادی