وحید زمانی رئیس شورای شهر مسجدسلیمان: جلسه انتخاب سرپرست شهرداری به دلیل عدم حضور سه نفر از اعضای شورای شهر به حد نصاب نرسید

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: به گزارش عصرجنوب وحید زمانی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : یکی از مهم ترین و حساس ترین کارهای شورای شهر انتخاب شهردار است که متاسفانه به دلیل غیبت سه تن از اعضای محترم شورا و به حد نصاب نرسیدن آن، انتخاب سرپرست شهرداری به جلسه روز شنبه موکول شد.

رئیس شورای شهر مسجدسلیمان ادامه داد: علیرغم اعلام قبلی به اعضای محترم برای انتخاب سرپرست شهرداری متاسفانه سه نفر از اعضای شورا در این جلسه حضور نیافتند به همین دلیل این جلسه به روز شنبه رأس ساعت ۶ بعدازظهر با حضور اصحاب رسانه و نماینده محترم فرماندار برگزار خواهد شد. وی گفت: تعداد کاندیداهای احراز سرپرستی شهرداری ۱۱ نفر است که ان شالله روز شنبه یکی از این عزیزان به عنوان سرپرست شهرداری معرفی خواهد شد.

زمانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: کارگران شهرداری از محروم ترین اقشار جامعه هستند و در اکثر موارد از داشتن حداقل های زندگی نیز محروم هستند و با توجه به این که سفره کارگران شهرداری به خاطر عدم پرداخت حقوق و بیمه معوقه در این روزهای کرونایی خالی‌تر از همیشه شده است امیدواریم با انتخاب سریع سرپرست شهرداری به حق و حقوق کارگران سریعاً رسیدگی شود.

مطالب پیشنهادی