لزوم تسریع در برآورد خسارات زلزله مسجدسلیمان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:  فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان بر لزوم تسریع در برآورد خسارات زلزله مسجدسلیمان تاکید کرد و گفت: مجموعه سپاه و بسیج استان و شهرستان آمادگی کامل را دارند که با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی سطح استان و شهرستان کمک کنیم تا هر چه سریع‌تر مشکلات مردم برطرف شود. 

به گزارش عصرجنوب به نقل از ایسنا، سردار حسن شاهوارپور امروز (۲۸ تیرماه) در جریان بازدید از مناطق زلزله زده مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: بخشی از منازل به صورت کامل تخریب شده‌اند و تعدادی از خانه‌ها نیز دچار آسیب دیدگی شدند. همچنین تعدادی از خانوارها در حال حاضر در چادر زندگی می‌کنند که از نزدیک از وضعیت موجود بازدید کردیم.

وی گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم این است که بنیاد مسکن و متولیان کار باید سریع‌تر برآورد خسارات را انجام دهند. ضمن این‌که بحث ساخت و تعمیر خانه‌ها هم وجود دارد، زیرا در این هوای گرم، مردم در سختی هستند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان عنوان کرد: مجموعه سپاه و بسیج استان و شهرستان آمادگی کامل را دارند که بعد از کارشناسی‌هایی که صورت گرفت و منابعی که برای کمک به مردم مشخص شد، با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی سطح استان و شهرستان کمک کنیم تا هر چه سریع‌تر با اقدام جهادی، مشکلات مردم برطرف شود.

وی افزود: نیاز است که در رسیدگی‌ها تسریع و برآوردها انجام شود تا مردم از بلاتکلیفی خارج شوند. برخی امکانات مردم زیر آوار مانده و خراب شده‌اند.

سردار شاهوارپور گفت: ما نیز آمادگی داریم تا با کمک مسوولان و مجموعه مدیریتی شهرستان به رفع مشکلات مردم کمک کنیم.

مطالب پیشنهادی