دانشگاه یا جولانگاه سگهای ولگرد؟ +تصاویر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان مدتی است که شاهد حضور مهمانان ناخوانده‌ای است که آزادانه در سطح دانشگاه بصورت گله ای جولان میدهند و با حملات خود باعث ایجاد رعب و وحشت درمیان دانشجویان می‌شوند.

این سگهای ولگرد بصورت گله ای آزادانه در سطح دانشگاه پرسه میزنند و به سمت دانشجویان حمله ور شده و باعث رعب و وحشت آنها خواهند شد.

حال سوال اینجاست که مسئولان این واحد دانشگاهی که در خواب غفلت به سر میبرند آیا شاهد این گونه صحنه ها نیستند!؟

آیا حق دانشجویانی که شهریه های نجومی پرداخت می‌کنند این است که در محیط آموزشی مورد حمله سگهای ولگرد قرار بگیرند؟

طرف صحبت بنده با ریاست محترم و مجموعه معاونت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان است که با وجود اخذ شهریه های بالا آیا دانشجویان حق این را ندارند که از حداقل خدمات بهره مند شوند؟

آیا این حق دانشجو است که به عنوان قشر جوان و روشنفکر و آینده ساز جامعه و به تعبیر مقام معظم رهبری پیش برنده اصلی اهداف گام دوم انقلاب شهریه های بالا بپردازد و در کلاس‌های با دیوارهای کثیف و صندلی های خراب و نا مناسب و سیستم سرمایشی بسیار ضعیف با سروصدای ناهنجار و درمحیطی که از ترس حمله سگهای ولگرد آسودگی خاطر ندارند به تحصیل بپردازد؟

آقایان مسئولین دانشگاه آزاد واحد مسجدسلیمان به خودتان بیایید و خواهش مندیم حقوق پایمال شده دانشجویان را به آنان بازگردانید و هرچه سریعتر معضلات دانشگاه، علی الخصوص سگهای ولگرد سطح دانشگاه را ریشه کن بفرمایید تا دانشجویان با آرامش خاطر به تحصیل بپردازند.

رهام طهماسبی بیرگانی

مطالب پیشنهادی