۱۴ واحد نیروگاهی در استان خوزستان وارد مدار تولید شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: معاون تعمیرات نیروگاهی شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های برق‌آبی خوزستان از اتمام تعمیرات سالیانه ۱۴ واحد از نیروگاه‌های دز، مسجدسلیمان و شهید عباسپور و پیوستن به شبکه سراسری خبر داد.

امیر محمودی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو افزود: تعداد پنج واحد در نیروگاه سد دز، سه واحد در نیروگاه سد مسجدسلیمان و شش واحد در نیروگاه سد شهید عباسپور پس از اتمام تعمیرات سالیانه، تحویل شرکت‌های بهره‌بردار شده و به چرخه تولید پیوستند.
معاون تعمیرات نیروگاهی شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های برق‌آبی خوزستان ادامه داد: نیروهای متخصص تعمیراتی این شرکت، در بخش‌های مختلف نیروگاهی مطابق برنامه زمانبندی و در برخی از واحدها زودتر از موعد مقرر، تمامی فعالیت‌های تعریف شده در برنامه تعمیراتی را با کیفیت لازم و با موفقیت به اتمام رساندند.
وی با اشاره به اهمیت نیروگاه‌های برق‌آبی در تامین انرژی کشور افزود: تعمیرات واحدهای نیروگاهی سد دز در مجموع ۲۱ روز و واحدهای نیروگاهی مسجدسلیمان ۵ روز زودتر از موعد به پایان رسید.
محمودی همچنین از درحال‌تعمیر بودن ۲ واحد نیروگاهی سد دز، ۳ واحد نیروگاهی سد مسجدسلیمان و ۲ واحد نیروگاهی سد شهید عباسپور خبر داد و تصریح کرد: تعمیرات اساسی واحدهای نیروگاهی پیش‌گفته، بدون‌وقفه در حال انجام بوده و یا به‌زودی در اختیار گروه‌های تعمیراتی قرار خواهد گرفت.
معاون تعمیرات نیروگاهی شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های برق‌آبی خوزستان خاطرنشان کرد: این واحدهای نیروگاهی طبق برنامه زمانبندی، به تدریج تا پایان اسفند‌ماه وارد مدار سراسری خواهند شد.
مطالب پیشنهادی