با اعلام کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال پرونده نفت مسجدسلیمان در کمیته وضعیت باز ماند/ سایر خوزستانی‌ها تبرئه شدند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام کرد که باشگاه نفت مسجدسلیمان اقدامی در رابطه با شش پرونده محکومیت خود صورت نداده است.

بر اساس اعلام کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال، باشگاه‌های فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان با حل و فصل تمام پرونده های دارای احکام لازم‌الاجرای خود در کمیته وضعیت، موفق به دریافت مجوز قطعی ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود شده‌اند.
همچنین وضعیت مجوز ثبت قرارداد بازیکنان سایر باشگاه‌های لیگ برتر بررسی شد که در آن مشخص شد باشگاه نفت مسجدسلیمان تا این تاریخ اقدام به حل و فصل پرونده‌های خود نکرده و به همین خاطر تا زمان عدم پرداخت مبالغ محکومیت یا ارائه رضایت‌نامه از تمام اشخاصی که دارای حکم قطعی از سوی این کمیته دارند، محدودیت‌های مقرر بر این باشگاه  در مهلت باقی مانده از نقل و انتقالات برطرف نخواهد شد.
نفتی‌های مسجدسلیمان دارای شش پرونده منجر به صدور حکم قطعی از سوی کمیته وضعیت می‌باشند و تا این تاریخ اقدامی برای حل و فصل پرونده ها صورت نگرفته، بر همین اساس مجوز قطعی صادر نگردیده و صرفاً مجوز یک مسابقه (نخستین مسابقه لیگ) برای این باشگاه صادر شده است.
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال تبیین محرومیت‌های جدید را متوجه باشگاه نفت مسجدسلیمان دانسته است.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.