استخدام ۲۵۰ نفر در کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: استاندار خوزستان با بیان اینکه کار ساخت فاز اول شرکت آلومینیوم مسجدسلیمان تا پایان سالجاری به اتمام خواهد رسید، گفت: برای این فاز در روزهای آتی ۲۵۰ نفر استخدام خواهند شد و جوانان بیکار شهرستان لالی در اولویت این استخدام قرار دارند.

غلامرضا شریعتی در حاشیه سفر خود به شهرستان لالی و سرکشی از این منطقه در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش مردم بختیاری در تامین امنیت ملی و حفظ تمامیت ارضی کشور اظهار کرد: مردمان این قوم همواره در مقابل زورگویی‌ها و دیکتاتوری‌ها ایستاده‌اند و از جان خود گذشته‌اند، تاریخ شاهدی بر این ماجراست و کار بزرگ آنها همواره در دل تاریخ می‌درخشد.

وی با اشاره به شهادت تعدادی از مردم ۲۱ دی ۵۷ که در مقابل رژیم ستمشاهی ایستادگی کردند، افزود: حضور جوانان قوم بختیاری در جنگ تحمیلی بر همه آشکار است و سردار محسن رضایی به عنوان یکی از فرزندان این دیار به عنوان یکی از فرماندهان اصلی جنگ افتخار همه مردم ایران است.

استاندار خوزستان با تاکید بر ارائه خدمات مناسب دولت به مردم این منطقه تصریح کرد: با وجود ظرفیت‌های بالای این منطقه دولت خدماتی نیز ارائه داده است، ما نیز تمام توان خود را به کار گرفته تا فضا به سمت بهتر شدن و مناسب‌تر شدن حرکت کند.

شریعتی با تاکید بر رفع مشکل اشتغال و رفاه در لالی ادامه داد: آب یکی از مشکلات مردم این منطقه است و انتظار می‌رود مدیرکل آبفا خوزستان در مدت ۶ ماه باقی مانده از سال مشکل احداث مخزن را برطرف کند.

وی با اشاره به مشکل اسناد منازل مسکونی این شهرستان گفت: انتظار می رود مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اقدامات لازم را برای رفع این مشکل صورت دهد.

شریعتی با اشاره به اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی صندوق ملی توسعه برای آب‌رسانی به مناطق روستایی در این شهرستان خاطرنشان کرد: جاده‌های روستایی شهرستان نیز باید هر چه سریع‌تر بهره‌برداری شود.

وی با ابراز رضایت از وضعیت آموزش و پرورش در این شهرستان عنوان کرد: با داشتن دانش‌آموزان مستعد، به آینده این منطقه بسیار امیدوارم.

عالی‌ترین مقام دولتی در استان خوزستان با بیان اینکه یک مدرسه ۶ کلاسه در این شهرستان احداث خواهد شد، اضافه کرد: احداث یک استخر توسط شرکت نفت و مطالعات برای احداث شیلات از دیگر طرح‌های موردنظر در این منطقه است.

شریعتی با بیان اینکه کار ساخت فاز اول شرکت آلومینیوم مسجدسلیمان به اتمام خواهد رسید، عنوان کرد: برای این فاز در روزهای آتی ۲۵۰ نفر استخدام خواهند شد و جوانان بیکار شهرستان لالی در اولویت این استخدامی قرار خواهند داشت.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.