اختلاف سهراب و نفت بالا گرفت

عصر جنوب – asrejonoob.ir: سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان با اشاره به عدم حضورش روی نیمکت این تیم در بازی روز گذشته برابر فجرسپاسی، گفت: ‌‌از روز اول که آمدم، گفتم که همه چیز باید از ابتدا مشخص باشد و هر کسی در کانال مربوط به خودش حرکت کند و به همدیگر کمک کنیم ولی در کار هم سرک نکشیم.

سهراب بختیاری‌زاده ‌در خصوص عدم حضورش در تمرینات چند روز اخیر نفت‌مسجدسلیمان و همچنین بازی روز گذشته تیمش برابر فجرسپاسی، اظهار کرد: ‌صد درصد مشکلی وجود دارد و نمی‌توان آن را انکار کرد؛ من خودم اصلا این شرایط را دوست ندارم.

وی ادامه داد: ‌از روز اول که آمدم، گفتم که همه چیز باید از ابتدا مشخص باشد و کار هر بخش از مجموعه نیز باید حرفه‌ای انجام شود و هر کسی در کانال مربوط به خودش حرکت کند و به همدیگر کمک کنیم و در کار هم سرک نکشیم. نباید در کارمان دخالت کردن باشد و کمک کردن با دخالت کردن، متفاوت است.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان گفت:‌ متاسفانه در یکی دو ماهی که کار کرده‌ام، مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته‌ام و اکنون هم به صحنه‌‌ای خوردیم که احساس می‌کنم کادر فنی و مدیریتی باید بنشینند و بیشتر با هم صحبت کنند تا بتوانند همدیگر را درک کنند. ‌اعتقادم بر این است که نباید در کار هم دخالت کنیم.

وی افزود: هفته قبل با مدیریت باشگاه جلسه‌ای داشتیم که متاسفانه جلسه خوبی نبود و اتفاقی افتاد که مجبور شدم تمرینات را ترک کنم. درست است که تیم، نتیجه و مسایل فنی برایم مهم است ولی آنچه که مهم‌تر از این مسایل است، این می‌باشد که کادر فنی و مدیریتی با هم هماهنگ باشند، در حالی که این مهم اصلا وجود ندارد و من احساس کردم که این موضوع باید مشخص شود. امیدوارم امروز، فردا این مساله پیگیری شود و با مدیریت باشگاه صحبت داشته باشیم که اگر اتفاق نظر داریم، کارمان را ادامه دهیم و در غیر این صورت، تصمیم دیگری گرفته شود.

بختیاری‌زاده در توضیح بیشتر مشکل به وجود آمده، گفت: ‌بحث روی چند بازیکن است؛ این حق کادر فنی است که بازیکنان را با توجه به نیاز و سلیقه‌ خود انتخاب و جذب کند ولی مدیریت خیلی اصرار دارد که این بازیکنان طبق نظر آن، جذب شوند. با تمام احترامی که برای مدیریت باشگاه قائل هستم، باید بگویم این غیر ممکن و غیر حرفه‌ای است و امیدوارم این را درک کنند. آن‌ها سال‌ها است که تیم‌داری می‌کنند ولی باید کادر فنی را بیشتر درک کنند.

وی در پایان در خصوص پیروزی روز گذشته تیمش برابر فجرسپاسی، عنوان کرد: ‌خدا را شکر می‌کنم که بازی را بردیم؛ بازیکنانم بسیار زحمت کشیدند و تمام تلاش‌شان این بود که در این دیدار خانگی به پیروزی برسیم و مردم را خوشحال کنیم و تیم خوب و باشخصیتی داشته باشیم. من از تمام کسانی که به ورزشگاه آمدند نیز تشکر می‌کنم و خوشحالم در شرایطی که تیم حالت طبیعی نداشت، به پیروزی رسیدیم.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.