؛ بازدید میدانی نماینده ویژه وزیر بهداشت در امور اجرایی مقابله با کرونا در استان خوزستان از بیمارستان های بندرماهشهر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: به گزارش عصر جنوب به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر؛دکتر علیرضا افشار نماینده ویژه وزیر بهداشت در امور اجرایی مقابله با کرونا در استان خوزستان به همراه جمعی از اساتید دانشگاه تهران و دکتر ورناصری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بیمارستان های حاجیه نرگس معرفی و صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر بازدید میدانی به عمل آوردند.

این بازدید در‌ راستای بررسی چگونگی و روند ارائه خدمات درمانی به بیماران حاد تنفسی در بیمارستان های سطح شهرستان انجام شد .

طی نشستی که با پزشکان مربوطه بیمارستان ها برگزار گردید ، ضمن بررسی و تجزیه و تحلیل علمی پرونده های متعدد بیماران ، توصیه های تخصصی لازم ارائه گردید.

دکتر علیرضا افشار همچنین از پزشکان و پرستاران و پرسنل حوزه ی سلامت شهرستان که با سخت کوشی و از خود گذشتگی و با آمادگی کامل ضمن بستری تعداد زیادی از بیماران مبتلا و ارائه خدمات درمانی مطلوب به آنان ، به وظایف خطیر خود عمل می نمایند ، تقدیر نمود .

نماینده ویژه وزیر بهداشت و هیئت همراه از بخش های ویژه کرونا در بیمارستانهای معرفی ، صنایع پتروشیمی بازدید نموده و طی عیادت از بیماران بستری ، میزان رضایتمندی آنان را مورد ارزیابی قرار دادند .

دکترعلیرضا افشار با تحسین از اختصاص تعداد ۲۰ تخت ویژه آی سی یو به بیماران حاد تنفسی و همچنین اقدامات انجام شده در حوزه های بهداشت ، درمان ، حفاظت فردی ،جلب مشارکت های اجتماعی ، خدمات دهی به بیماران و تامین دارو و نیاز های درمانی تشکر کرد و در خصوص کمک های تجهیزاتی و آموزشی بیشتر به حوزه ی سلامت شهرستان ، قول همکاری و مساعدت لازم دادند.

دکتر افشار در پایان تصریح نمود : با نظر به اینکه بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندرماهشهر بیمارستان معین منطقه به شمار می رود و به شهرستان های همجوار خود نیز در حال ارائه خدمات درمانی است باید مورد نگاه ویژه قرار گیرد.

 

 

مطالب پیشنهادی