‌فرمانده سپاه شهرستان بندر ماهشهر در پیامی به مناسبت روزکارگر از زحمات کارگران تشکر کرد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: فرمانده سپاه شهرستان بندر ماهشهر در پیامی به مناسبت روزکارگر از زحمات کارگران تشکر کرد.

متن پیام بدین شرح است :

روز کارگر توفیقی الهی و فرصتی است مغتنم برای قدردانی از زحمات خستگی ناپذیر جامعه کار و تلاش کشور. بی شک نقش کارگران به عنوان موثرترین و کاراترین نیروهای محرکه جامعه، در فرایند تولید و اقتصاد کشور، نقشی سرنوشت ساز و بی بدیل بوده و پایه اقتصاد جامعه متکی به آنها است. جامعه کارگری و زحمت کش ما به مدد حضور هزاران نیروی بسیجی مردمی عاشق در دوران دفاع مقدس نیز حماسه های بزرگی را در تاریخ ایران اسلامی رقم زده و ۱۴۰۰۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی نمودند.
امروز در همه عرصه ها زحمات کارگران عزیز مصداق بارزی از جهاد و ایثار است. اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از جامعه کارگری کشور بویژه کارگران و در راس آن صنعتگران عزیز، انتظار میرود با سعی و تلاش مضاعف و با روحیه جهادی برای به بار نشستن شعار گوهربار امسال رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله زمینه جهش تولید را ایجاد نماییم.
در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مردم شریف بندر ماهشهر این روز را به همگی شما بویژه کارگران عزیز و زحمتکش تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند منان سلامتی و توفیق روز افزون را شما را آرزومندم.

۱۱اردیبهشت۱۳۹۹
سرهنگ پاسدار کریم بابایی

مطالب پیشنهادی