همزمان با هفته وحدت و در آستانه آغاز هفته کتاب و کتابخوانی؛ ویژه برنامه جشن کتاب و کتابخوانی در کتابخانه های عمومی شهرستان بندرماهشهر برگزار شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: به گزارش عصرجنوب؛ ویژه برنامه جشن کتاب و کتابخوانی در کتابخانه های عمومی همزمان با هفته وحدت و در آستانه آغاز هفته کتاب و کتابخوانی شهرستان بندرماهشهر برگزار شد.

 

محمد فروغی نژاد رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بندرماهشهر از برگزاری جشن کتاب و کتابخوانی به مناسبت هفته کتاب در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه با حضور پرشور مهدهای کودک و مدارس ابتدایی شهرستان، عموم مردم در پارک مجاور کتابخانه مرکزی برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه مسابقه نقاشی کودکان ، ایستگاه عضویت رایگان  ، ایستگاه کتابخوانی ،نقاشی چهره کودکان، قصه گویی، کارگاه خوشنویسی و برنامه های شاد و مفرح با حضور کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان و همکاری انجمن کودک و سلامت خانواده برگزار شد.

فروغی نژاد ادامه داد: در پایان برنامه جوایزی به برگزیدگان نقاشی و قصه گویی از سوی این اداره به رسم یادبود اهدا شد.

وی  یادآور شد: در هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار برنامه های متنوعی از سوی کتابخانه های عمومی در سطح شهرستان انجام خواهد شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بندرماهشهر در پایان خاطر نشان کرد: از کارکنان و کتابداران اداره کتابخانه های عمومی شهرستان در برگزاری این برنامه تشکر و قدردانی می نمایم.

مطالب پیشنهادی