شاگرد مغازه‌ حساب بانکی ۵۰ مشتری را خالی‌ کرد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: ماموران پلیس فتا شاگرد مغازه لبنیات فروشی در بندر ماهشهر را که اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی افراد می‌کرد، شناسایی و دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی استان خوزستان سردار حیدر عباس زاده روز سه شنبه گفت: این کلاهبردار با وسیله اسکیمر، کارت بانکی شهروندان ماهشهری را کپی‌برداری و از حساب آنها برداشت می‌کرد.

او اظهار کرد: در مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتا شهرستان بندرماهشهر در خصوص برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنها، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: متهم در روند رسیدگی به پرونده به کلاهبرداری از مشتریان به وسیله استفاده از اسکیمر و کپی کردن کارت بانکی اقرار کرده است.

وی با اشاره به اینکه فرد کلاهبردار در فرصتی مناسب حساب بانکی مشتریان را خالی می کرد، افزود: متهم تاکنون به برداشت مبلغ چهار میلیارد ریال از حساب بانکی ۵۰ نفر از شهروندان اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضایی به شهروندان توصیه کرد در حفظ رمز کارت بانکی خود دقت بیشتری داشته باشند و از بازگوکردن آن برای دیگران خودداری کنند.

ماهشهر در فاصله ۱۲۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد.

مرجع / ایرنا
مطالب پیشنهادی