رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بندرماهشهر خبر داد: برگزاری جشـن کتـاب و کتـابخوانی همزمان با کتاب و کتابخوانی

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: به گزارش عصر جنوب محمدفروغی نژاد رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بندرماهشهر از برگزاری جشـن کتـاب و کتـابخوانی همزمان با آغاز بیست و هفتمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در این شهرستان خبرداد و گفت: این برنامه با حضور مهدهای کودک و مدارس چهارشنبه بعد از ظهر ۲۲ آبان ماه ساعت ۱۵:۳۰ در پارک پتروشیمی(فردوس) برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این برنامه مسابقه نقاشی طوماری کودکان با حضور مهدهای کودک و دانش آموزان مدارس و عموم  اجرا خواهد شد، همچنین برنامه هایی از جمله ایستگاه عضویت رایگان  ، ایستگاه کتابخوانی ،نقاشی چهره کودکان، قصه گویی، شعر خوانی و برنامه های شاد و مفرح با حضور کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان برگزار خواهد شد.

فروغی نژاد در ادامه گفت: در هفته کتاب برنامه های مختلف فرهنگی از جمله مسابقات نقاشی، کتابخوانی، قصه گویی، نشست های کتابخوان و معرفی کتاب در سطح کتابخانه های عمومی شهرستان اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شنبه ۲۵ آبانماه نیز عضویت در کلیه کتابخانه های عمومی شهرستان بندرماهشهر رایگان خواهد بود و علاقمندان می توانند با در دست داشتن کارت شناسایی و یک قطعه عکس با حضور در کتابخانه های عمومی ، ثبت نام کنند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بندرماهشهر در پایان یادآور شد: همچنین کلیه اعضایی که به دلیل تاخیر در بازگشت کتابهای امانتی شان مشمول جریمه شده اند نیز با مراجعه به کتابخانه های عمومی شامل طرح بخشودگی جرائم دیرکرد کتابها خواهند شد.

مطالب پیشنهادی