سامان دهی آرامگاه صالح(ع) و امام زاده حمزه (ع)در انتظار توجه مسئولین بندرماهشهر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رئیس اداره اوقاف شهرستان بندرماهشهر گفت: آرامگاه متبرکه امام زاده صالح(ع) و امام زاده حمزه (ع)از ظرفیت های بزرگ فرهنگی و دینی شهرستان بندرماهشهر است که سامان دهی وضعیت این ۲ آرامگاه مستلزم توجه ویژه مسئولین شهرستان است.

سعید حمودی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار عصرجنوب با تاکید بر لزوم توجه به سامان دهی آرامگاه امام زاده صالح (ع)و امام زاده حمزه (ع)در بندرماهشهر اظهار داشت: متاسفانه وضعیت آرامگاه امام زاده صالح و امام زاده حمزه(ع) در بندرماهشهر از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست و با مشکلات عدیده ای مواجه است.

وی افزود: آرامگاه امام زاده عبدالله (ع)در شهرستان هندیجان به همت مسئولین و مردم بازسازی و سامان دهی شده است و آنگونه که شایسته زوار این بزرگواران می باشد؛ مهیا شده است.

رئیس اداره اوقاف شهرستان بندرماهشهر ادامه داد: این در حالی است که در شهرستان برخورداری مانند بندرماهشهر با وجود صنایع عظیم پتروشیمی و بنادر تجاری؛ آرامگاه امام زاده صالح (ع) و امام زاده حمزه (ع) سامان دهی نشده است و وضعیت آن مایه تاسف است.

حمودی در ادامه خواستار رسیدگی به این دو آرامگاه شد و گفت: از این رو انتظار می رود در این کار خیر مسئولین و مردم با یاری یکدیگر مشارکت کرده و به این وضعیت رسیدگی کنند، چرا که آرامگاه این ۲ بزرگوار از ظرفیت های بزرگ فرهنگی این شهرستان هستند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با دعوت از مردم در مراسم پیاده روی مرکز شهر تا آرامگاه امام زاده حمزه (ع) خاطرنشان کرد: در روز شنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ ظهر مراسم پیاده روی مرکز شهر تا آرامگاه امام زاده حمزه (ع) و سوگواره یاس نبوی به همراه برنامه سخنرانی و مداحی تدارک دیده شده است که ان شالله شاهد مشارکت پرشور شهروندان عزیز در این مراسم باشیم.

رئیس اداره اوقاف شهرستان بندرماهشهر در پایان عنوان کرد: از ارگان هایی همچون فرمانداری؛ شهرداری و شورای شهر، راه و ترابی، مدیریت اتوبوس رانی و دستگاه های امنیتی که برای برگزاری مناسب این مراسم مشارکت و همکاری داشته صمیمانه قدردانی می شود.

مطالب پیشنهادی