بازدید میدانی مسئولان اقتصادی از مشکلات بندر ماهشهر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: مسئولان اقتصادی استان خوزستان با حضور در منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بندرماهشهر در جلسات شورای اشتغال و ستاد تنظیم بازار شهرستان بندرماهشهر حضور داشتند و به بررسی مشکلات و ‌موانع و راه‌حل‌های مورد نیاز پرداختند.

مسئولان اقتصادی استان خوزستان با حضور در منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بندرماهشهر، در جلسات شورای اشتغال و ستاد تنظیم بازار شهرستان بندرماهشهر حضور داشتند و به بررسی مشکلات و ‌موانع و راه‌حل‌های مورد نیاز پرداختند.

همچنین با حضور در محل پایانه بار بندر امام خمینی(ره) از نزدیک با رانندگان حمل بار به گفت‌و‌گو نشستند و پس از شنیدن مشکلات رانندگان و بررسی مسائل حوزه حمل بار به مسئولان این حوزه تاکید کردند تا خدمات بیشتر به مردم ارائه شود و مشکلات رانندگان که بعضا مشکل تامین لاستیک و پرداخت حق کمیسیون های بالا بوده برطرف و روند اقدامات تسهیل شود.

همچنین در بازدید میدانی از اداره کل بنادر و دریانوردی بندر امام خمینی(ره)، شرکت‌های پتروشیمی و همچنین شرکت‌های تامین نهاده‌های دامی را رصد و نحوه روند تامین و جابجایی کالا و واردات و صادرات را مورد بازبینی قراردادند و خطاب به مسئولان مربوطه در جهت تسریع اقدامات مربوط به تامین و توزیع به موقع تاکید کردند.

در بخش پایانی این بازدید نیز با حضور در شهرک‌های صنعتی شهرستان ماهشهر و گفت‌وگو با تولیدکنندگان، وضعیت تولید و‌ صنعت این شهرک مورد بررسی قرار گرفت تا در جلسات استانی این موارد را دقیق‌تر موشکافی کرده و راه‌حل مورد نیاز جهت برطرف کردن مشکلات این شهرستان را ارائه دهند/تسنیم

مطالب پیشنهادی