۱۳نفر از عوامل درگیری در پارک مجیدیه بندرماهشهر دستگیر شدند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: شب گذشته نزاعی در پارک مجیدیه شهرداری بندرماهشهر رخ داده که در این نزاع یک جوان ماهشهری بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد.

مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب بندرماهشهر اظهار داشت: جمعه ۲۷ مهرماه  در پارک مجیدیه بندرماهشهر میان دو گروه نزاعی رخ داد که یک گروه آنان پس از درگیری از پارک خارج شد و با تهیه سلاحی در بلوار ۱۷شهرویر  پس از خروج گروه دوم از پارک به سمت آنان تیراندازی کرد که متاسفانه یکی از آنان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

وی افزود: ۱۳ نفر از عوامل درگیری دستگیر و برای ۴نفر قرار بازداشت موقت صادر شد و ۹نفر دیگر با قرار وثیقه راهی زندان شدند. با هر عامل یا عواملی که در نظم و امنیت عمومی اخلال ایجاد کنند بدون  اغماض و برابر قانون  به شدت برخورد می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب بندرماهشهر در پایان تصریح کرد:متاسفانه پارک مجیدیه بندرماهشهر علی‌رغم دارا بودن فضای بسیار خوب و‌ مفرح ،شهرداری هیچگونه پیش بینی جهت ایجاد امنیت این پارک نداشته و لازم است با توجه خنک تر شدن هوای شهرستان، شهرداری با همکاری نیروی انتظامی امنیت این پارک را تامین کند تا خانواده ها بتوانند با خیال راحت از این فضای مناسب استفاده کنند.

/تسنیم

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.