نیمکت شهرداری ماهشهر در آستانه تغییر و تحول؛ پیروز شو و بمان!

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: شهرداری ماهشهر به امید موفقیت‌های فصل قبل داوود مهابادی روی نیمکت برق جدید شیراز، با این مربی قرارداد امضا کرد اما پس از گذشت ۶ هفته از مسابقات لیگ یک، هنوز مهابادی نتوانسته بردی را برای این تیم به ارمغان بیاورد و ملوان که فصل را با ۶- شروع کرد، وضعیتش از ماهشهری‌ها بهتر است!

مهابادی در ماهشهر علاوه بر لیگ یک، در جام حذفی نیز ناکام بوده است. آنها در اولین گام، به سختی از سد فولاد نوین در وقت‌های اضافه گذشتند و مقابل سپاهان نیز در عرض ۲۰ دقیقه ۳ گل خوردند و وداع زودهنگامی نیز با جام حذفی داشتند.

شهرداری تحت هدایت مهابادی در لیگ یک از ۵ بازی؛ یک تساوی و چهار باخت به دست آورد و فقط یک گل زد و ۷ گل نیز دریافت کرد. اوضاع از آن جهت برای مهابادی در ماهشهر وخیم است که چندی قبل مدیرفنی به این باشگاه اضافه شده و تفکرات این فرد نیز برداشتن مهابادی از روی نیمکت شهرداری می‌باشد.

شاید تنها راه ماندن مهابادی روی نیمکت شهرداری ماهشهر کسب پیروزی در هفته آینده لیگ یک باشد. کار سختی که مهابادی باید مقابل تیم اروند خرمشهر صورت دهد و نکته منفی برای مهابادی آن است که اروند نیز شرایط مطلوبی ندارد و محکوم به برد است. به هر حال، مهابادی با برد در ماهشهر ماندگار خواهد شد و در غیر این صورت، باید منتظر تغییر و تحولات اساسی روی نیمکت این تیم بود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.