افتتاح ۴ طرح عملیاتی و زیست محیطی در پتروشیمی غدیر بندرماهشهر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۴ طرح‌ عملیاتی و زیست محیطی شرکت پتروشیمی غدیر در ماهشهر افتتاح و راه‌اندازی شد 

انوشیروان محسنی بندپی امروز ۱۴ شهریورماه در روز اول سفر خود به خوزستان، ۴ طرح‌ عملیاتی و زیست محیطی شرکت پتروشیمی غدیر در ماهشهر را افتتاح کرد.

بازسازی و راه‌اندازی واحد ۸۰۰ پتروشیمی غدیر ماهشهر،راه‌اندازی خط بسته‌بندی FFS، ایجاد مخزن زمینی سیستم پیش تصفیه پساب واحد VCM و نوسازی سکشن ۶۰۰ از طراحی تا اجرا و راه‌اندازی بیسیم‌های مخابراتی‌ های وب از جمله طرح‌هایی هستند که امروز افتتاح و راه‌اندازی شدند.

ناحیه ۸۰۰ واحد VCM با هدف بازیافت اسید کلریک ۱۸درصد در فرآیند VCM طراحی و در نظر گرفته شده است. این کار با سوزاندن مواد مورد نظر در کوره زباله‌سوز واحد ۸۰۰ در دمای ۱۳۵ درجه سانتیگراد، محقق می‌شود.

خط بسته‌بندی FFS یکی از جدیدترین تکنولوژی های بسته بندی پودر در دنیا است که با هدف ارتقاء کیفیت بسته بندی محصول، جایگزینی پاکت پلاستیکی به جای پاکت کاغذی و افزایش قابل ملاحظه دقت در توزین و در راستای افزایش سطح رضایت‌مندی مشتریان طراحی و اجرا شده است.

به منظور مدیریت و کنترل پساب‌های تولیدی، مخزن زمینی AD-601 به حجم حدود ۳۵۰ متر مکعب احداث شد. در این مخزن عملیات ته نشینی ترکیبات هیدروکربنی موجود در پساب و در نهایت کاهش بار آلودگی پساب اتفاق می‌افتد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.