فرمانده مرزبانی خوزستان خبر داد: کشف محموله ۹ میلیاردی کالای خانگی قاچاق در ماهشهر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: با تلاش مأموران پایگاه دریابانانی ماهشهر محموله ای از انواع کالای خانگی قاچاق به ارزش ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توقیف شد.

سردار عبداله نظرپور اظهار کرد: روز گذشته مأموران پایگاه دریابانانی ماهشهر حین کنترل شناورهای عبوری در سواحل آبی خوزستان به دو فروند شناور تجاری که از کشورهای حوزه خلیج فارس به مقصد بندر تجاری هندیجان در حرکت بودند مضنون و آنها را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی مأموران از شناورهای توقیف شده مقادیر زیادی از انواع کالای خانگی قاچاق شامل ۱۳۰ دستگاه یخچال، ۱۰۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۲۰ دستگاه مایکروفر، ۲۰ دستگاه ظرفشویی، ۲۰ دستگاه سینمای خانگی و سه دست مبل خانگی که همگی خارجی و بدون مجوز قانونی به مقصد ورود به بازار داخلی کشورمان بارگیری شده بود کشف شد.
سردار نظرپور در پایان با تاکید بر دقت نظر مرزبانان استان در کنترل مرزهای خشکی و آبی خوزستان یادآور شد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله را بالغ بر ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پروند مقدماتی به همراه ۱۲ متهم این پرونده تحویل مراجع قانونی شد.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.