معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان بندر ماهشهر خواستار تکمیل اورژانس بیمارستان معرفی شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: عبدالواحد عبادی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان بندرماهشهر عصر امروز از پروژه در حال ساخت اورژانس بیمارستان حاجیه نرگس معرفی این شهرستان بازدید کرد.

عبادی در این بازدید با اشاره به کمبود تخت در اورژانس این بیمارستان گفت: بسیاری از بیماران از شهرستان های مجاور برای درمان به بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر مراجعه می کنند و در حال حاضر اورژانس فعلی به هیچ وجه ظرفیت پذیرش این همه مراجعه بیمار را ندارد و نیاز شدید احساس می‌شود پروژه اورژانس جدید بیمارستان معرفی که یکی از بزرگترین اورژانس‌های جنوب خوزستان محسوب می‌شود هرچه سریع تر تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی در حاشیه این بازدید ضمن پیگیری رفع مشکل آسفالت محوطه بخش دیالیز در تماس تلفنی با شهردار بندر ماهشهر بر لزوم تسریع در برطرف کردن مشکلات تاکید کرد‌

رئیس بیمارستان حاجیه نرگس معرفی در جریان این بازدید گفت: پروژه اورژانس از سال گذشته آغاز شده و در حال حاضر اقداماتی در جهت تجهیز اورژانس ، تامین نیروی انسانی ، انشعاب آب و برق و نصب دستگاه اکسیژن صورت گرفته ولی برای راه اندازی کامل این بخش نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال بودجه نیاز است.

وی در ادامه افزود: این اورژانس دارای ۴۳ تخت، بخش های واحد تریاژ، بستری موقت، بستری تحت نظر، آزمایشگاه و درمانگاه سرپایی است که با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در حال احداث می‌باشد.

زرگر خاطر نشان کرد: با توجه به نگاه خاصی که مدیران درمانی استان و مسئولین شهرستان به بخش درمان دارند، اگر این مبلغ فراهم شود تا اوایل خردادماه ۹۷ بزرگترین اورژانس جنوب کشور در بیمارستان حاجیه نرگس معرفی به بهره برداری خواهد رسید.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.